Noticias

Blog comunicación
Por que debes ter unha estratexia de vídeo márketing?

Por que debes ter unha estratexia de vídeo márketing?

Estou seguro de que todos, obviamente inclúome, consumimos vídeo, dende o móbil ou o noso ordenador. A plataforma tamén pode variar: en redes sociais coma Facebook, Instagram ou Twitter e en plataformas de vídeo como Youtube (na súa maioría). O que está claro é que nos encantan os vídeos e os consuminos cada vez máis, xa sexa para buscar un tutorial sobre como montar un moble ou por puro entretemento.

“Quero escribir un bo artigo, pero non sei como comezar”: como escribir un bo artigo?

“Quero escribir un bo artigo, pero non sei como comezar”: como escribir un bo artigo?

É bastante habitual querer escribir un bo artigo e atoparte dicíndote a ti mesmo esta frase, especialmente se non estás afeito ao boli e ao papel, por traballo ou afección. E, de súpeto, un motivo imperioso obrígache a escribir un artigo, unha nova, un contido. As ideas non flúen, tés un caos mental e comezas e borras as veces suficientes como para sentirte frustrado. Imos ordenar ese caos.

Funciona a consultoría especializada para eventos sectoriais?

Funciona a consultoría especializada para eventos sectoriais?

Con motivo da organización da xornada «Innovación UCGAL: Que e canto hai de novo?» (#InnovaciónUCGAL) apostamos pola consultoría especializada para eventos. Para iso contamos coa colaboración de Beatriz Noya, unha consultora externa especializada en I+D+i, á hora de seleccionar empresas e ponentes de grandes e pequenas empresas e organizacións que encaixaran cun evento sobre innovación en alimentación. Quixemos facer unha serie de reflexións, a modo de entrevista, que poidan axudaros á hora de apostar por este tipo de servizos para un evento de empresa.

Vantaxes e desvantaxes das redes sociais

Vantaxes e desvantaxes das redes sociais

Antes de lanzarse nas redes sociais, é importante coñecer e asegurarme do que se fai. Por iso deixamos unha serie de vantaxes e desvantaxes para coñecer a posibilidade e os riscos que conlevan, para axudarche a tomar a decisión máis correcta.

Consultoría de comunicación: necesitoa?

Consultoría de comunicación: necesitoa?

Consultoría de comunicación? A resposta é SI. Con maiúsculas. Para non perder tempo nin dar paos de cego, o mellor é ter claro que queremos facer e os motivos polos que optamos por esta vía. Un plan estratéxico de comunicación global para a túa empresa ten que estar ben pensado, calibrado e debe ser equilibrado. Por iso non é bo ir sen rumbo, perder enerxía, tempo e diñeiro en accións sen un sentido e unha dirección concretos.

Como evitar que unha crise on line prexudique á reputación da túa marca

Como evitar que unha crise on line prexudique á reputación da túa marca

Tiveches que afrontar algunha crítica dun dos usuarios da comuniidades que xestionas? Os trolls saen das súas mazmorras para publicar nas túas páxinas? Tanto se respondeches cun si a ambas preguntas como se a resposta é non pero temes que algo así poida sucederche, le con atención este artigo. Nel intentaremos axudarche para que este tipo de situacións non sexan parte do teu día a día na rede. Así poderás prever e resolver as posibles crises on line.

Tres claves para escribir artigos atractivos

Tres claves para escribir artigos atractivos

Internet é, sen dúbida, un dos maiores avances tecnolóxicos en toda a historia da humanidade. Se estás lendo estas liñas significa que a rede forma parte do teu día a día. Como a través de Internet somos capaces de comunicar calquera tipo de información, é preciso coñecer as claves, que ten de diferente a escritura para a rede de redes. Para isto, propóñoche comparar a forma de escribir artigos atractivos para blog con, por exemplo, o modo de facelo na prensa tradicional. Non quero con este artigo entrar no debate de que medio é mellor, senón achegarte tres claves para que os teus artigos sexan cada vez máis atractivos e cheguen a máis lectores.

A linguaxe de Twitter

A linguaxe de Twitter

Se es novo en Twitter, o máis probable é que te sintas perdido, xa que este microblogging foi capaz de xerar a súa propia linguaxe. Palabras como...

Como relaxarse no traballo

Como relaxarse no traballo

Os expertos din que é bo parar cada dúas horas durante a xornada laboral. Propoñémosvos unha visita pola cunca do Amazonas... da man de Google...

O perfil do Community Manager

O perfil do Community Manager

Muller de 25 a 40 anos con dotes para a comunicación, os medios e gran conversadora. Este é o perfil maioritario dos Community Managers de Estados...