Noticias

Software
Que é a Identidade Dixital Europea?

Que é a Identidade Dixital Europea?

Neste mundo cada vez máis dixitalizado, a Unión Europea toma moi en serio a protección e a regulación da información dos seus cidadáns. Un dos seus últimos proxectos ten relación directa coa ciberseguridade, por iso imos explicar que é a Identidade Dixital Europea, unha chave de identificación que reúne todos os teus datos nun só lugar para facilitar as túas xestións.

Por que deberías usar PrestaShop para a túa tenda on line

Por que deberías usar PrestaShop para a túa tenda on line

Nos últimos anos, o comercio on line creceu enormemente, en parte, debido á pandemia. Se tes unha marca ou unha tenda multimarca, pode que queiras abrir a túa propia tenda en Internet e aproveitar ese fluxo de clientes. Por iso, neste post imos contar que é e por que deberías usar PrestaShop.

Que é a verificación en dous pasos?

Que é a verificación en dous pasos?

A túa seguridade na rede é moi importante. Por iso, neste artigo imos ensinarte que é a verificación en dous pasos, un método de identificación de usuario que aumenta a túa protección on line.

Falamos do software de xestión Odoo con Javier Fernández

Falamos do software de xestión Odoo con Javier Fernández

Javier Fernández Peón é profesor do Ciclo de Desenvolvemento de Aplicacións Multiplataforma no IES San Clemente en Santiago de Compostela. Despois de varios anos traballando no entorno do software de xestión Odoo a través da súa propia empresa, a súa experiencia sobre este tema é moi elevada. Tivemos o pracer de poder charlar con el sobre Odoo e consultoría de software libre e deunos unhas claves básicas para ti.

Ciberseguridade e ataques informáticos: protexe a túa empresa

Ciberseguridade e ataques informáticos: protexe a túa empresa

A Asociación de Auditoría e Control de Sistemas de Información (ISACA) define a ciberseguridade como a “protección de activos de información, a través do tratamento de ameazas que pon en risco a información que é procesada, almacenada e transportada polos sistemas de información que se atopan interconectados”.

SuiteCRM, vantaxes da xestión eficiente de clientes

SuiteCRM, vantaxes da xestión eficiente de clientes

Sabías que durante os últimos anos xurdiron numerosas aplicacións cuxa finalidade é axudar ás empresas a xestionar, recompilar e almacear os datos dos seus contactos en ficheiros para poder procesar a información de xeito máis rápido e preciso? É o caso de SuiteCRM, do que che imos falar neste artigo. Estas aplicacións reciben o nome de xestores CRM e son moi úteis hoxe en día para calquera tipo de empresa ou negocio independentemente do seu tamaño.

Tendencias de márketing dixital para 2021

Tendencias de márketing dixital para 2021

O sector do márketing sufriu unha gran transformación durante o ano 2020, moitos cambios que esperábamos para dentro duns anos foron anticipados pola chegada da pandemia. Exemplo disto son as vendas on line en España en 2020, que aumentaron un 36% ata converter a España no terceiro país que maior crecemento viviu no mundo.

Beneficios do CRM para empresas

Beneficios do CRM para empresas

Un CRM (Costumer Relationship Management) é un software destinado a organizar e administrar as relacións entre unha empresa ou negocio e os seus clientes, ademais de ser unha gran ferramenta para xerar vendas. Grazas a este sistema podemos ter dispoñible e accesible toda a informaicón dos nosos clientes actuais e tamén dos potenciais (nome, apelidos, teléfono, correo…). Tamén poderemos saber cal foi o primeiro contacto que tivo un cliente coa nosa empresa, a través de que medio o fixo, etc. O CRM para empresas é adecuado para todos os sectores, pero é certo que non é igual para todos os negocios, incluso os do mesmo sector.

Vantaxes e inconvenientes de WhatsApp Business

Vantaxes e inconvenientes de WhatsApp Business

Cada vez máis negocios fan uso das ferramentas que ofrecen as distintas redes sociais para conectar cos seus clientes dunha forma directa e personalizada. WhatsApp Business é unha nova liña de comunicación directa que poden empregar os clientes e as empresas para comunicarse dunha forma sinxela e efectiva. Permite automatizar, organizar e responder dun xeito rápido ás mensaxes.