Noticias

Marca
Que é o outbound márketing?

Que é o outbound márketing?

Dentro do mundo do márketing, hai diferentes termos que debes manexar se queres saber como realizar unha estratexia exitosa. Xa che falamos noutro artigo do inbound márketing, pero hai outra rama que tes que coñecer. Por iso, neste post ímosche explicar que é o outbound márketing.

Logotipo, isotipo, imagotipo e isologo: cales son as súas diferencias?

Logotipo, isotipo, imagotipo e isologo: cales son as súas diferencias?

No mundo do deseño gráfico existen diferentes termos que, a simple vista, parecen ser o mesmo, pero que encerran discrepancias fundamentais. Este é o caso do que comunmente denominamos logo, un concepto que habitualmente emprégase de forma equivocada. Neste post, contámosche que é un logotipo, isotipo, imagotipo e isologo e cales son as súas diferenzas.

Que é unha landing page e por que é moi útil?

Que é unha landing page e por que é moi útil?

No mundo do márketing dixital e do deseño web, as chamadas ‘landing pages’ son unha ferramenta crucial para lograr conversións efectivas e acadar o éxito nas túas campañas. Pero, que é unha landing page e por que é importante nas túas estratexias dixitais?

Como funcionarán as newsletters de WhatsApp

Como funcionarán as newsletters de WhatsApp

Co paso dos anos, as aplicacións de redes sociais encontraron un novo obxectivo: volverse unha app para todo. Pode que, por exemplo, ficases en como Instagram tentou imitar o estilo de TikTok incluíndo os seus ‘reels’, vídeos en vertical de formato corto onde a música e os sons son elementos clave. O último son as newsletters de WhatsApp, xa que a rede de mensaxería quere converterse nalgo máis que un chat.

Como empregar o ‘live shopping’ para publicitar a túa marca

Como empregar o ‘live shopping’ para publicitar a túa marca

O comercio en liña despegou e é unha forma de compra completamente normalizada hoxe en día. Neste contexto, xurdiron novas técnicas publicitarias que aproveitan este fenómeno. Unha delas é a chamada ‘compra en directo’, que está a popularizarse en redes sociais. Así pois, neste post imos ensinarche os beneficios de apostar polo ‘live shopping’ para publicitar a túa marca e surfear a onda. 

Malas prácticas en redes sociais que debes evitar

Malas prácticas en redes sociais que debes evitar

A día de hoxe, todo o mundo emprega algunha rede social. Por iso, se tes unha empresa é practicamente obrigatorio estar presente nelas creando contido. Iso si, moito coidado coas malas prácticas en redes sociais que hai que evitar a toda costa.

Que é o rebranding e cando debo empregalo?

Que é o rebranding e cando debo empregalo?

O rebranding consiste nunha modificación da imaxe dunha marca para conseguir uns obxectivos concretos. Supón un cambio nos elementos que identifican un negocio, polo que é unha acción estratéxica con moitas implicacións sobre a súa comunicación.

Cando descansa un community manager?

Cando descansa un community manager?

Parecer ser que nunca. Un community manager caracterízase por estar conectado a múltiples dispositivos e ás distintas redes sociais 24 horas ao día, 7 días á semana. E se aínda por riba é autónomo, peor. Os autónomos de por si tenden a mesturar traballo e ocio, buscar traballo en horas de ocio e empregar as que deberían ser de ocio para networking, xeración de sinerxias ou, directamente, buscar clientes

Que ten que facer a miña axencia de márketing pola miña empresa?

Que ten que facer a miña axencia de márketing pola miña empresa?

Non é tarefa sinxela escoller a axencia de márketing á que encomendar algo tan importante como a comunicación, a imaxe corporativa e a reputación on e off line dunha empresa. Para comezar á maioría de empresarios se lles escapan as dificultades da comunicación, a publicidade dixital e o novo márketing, especialmente cando se trata de deseñar unha campaña on line.

Como evitar que unha crise on line prexudique á reputación da túa marca

Como evitar que unha crise on line prexudique á reputación da túa marca

Tiveches que afrontar algunha crítica dun dos usuarios da comuniidades que xestionas? Os trolls saen das súas mazmorras para publicar nas túas páxinas? Tanto se respondeches cun si a ambas preguntas como se a resposta é non pero temes que algo así poida sucederche, le con atención este artigo. Nel intentaremos axudarche para que este tipo de situacións non sexan parte do teu día a día na rede. Así poderás prever e resolver as posibles crises on line.