Noticias

Deseño gráfico
As vantaxes de empregar infografías en márketing

As vantaxes de empregar infografías en márketing

A infografía é un instrumento baseado no deseño gráfico moi efectivo para trasladar unha mensaxe. As infografías en márketing permiten transmitir o que queremos dunha forma concisa, visual e que chama a atención do consumidor, polo que son aliadas moi úteis.

Ter unha boa estratexia de márketing ou morrer

Ter unha boa estratexia de márketing ou morrer

Esta semana estivemos comentando na oficina casos próximos de empresas que non souberon ver a importancia literalmente vital de ter unha boa estratexia de márketing. Literalmente vital? Si, 100%, porque non tela leva a medrar e caer estrepitosamente ou, case peor, a non medrar nunca.

Renovamos a páxina web de Xercode

Renovamos a páxina web de Xercode

Xercode é unha empresa pioneira no ámbito das solucións integrais para a xestión documental. Aposta polo software libre para ofrecer numerosos servizos diferentes capaces de integrarse entre si e todos dentro da súa plataforma integral xebook.

Como empregar a psicoloxía da cor en márketing

Como empregar a psicoloxía da cor en márketing

A psicoloxía da cor fai referencia ó estudo das cores e as diferentes sensacións que estas nos fan sentir. Se pensamos en cores cálidas, coma en vermello ou en laranxa, podemos evocar sensacións tan dispares coma calidez ou enfado. Mentres que, se falamos de cores frías, coma o azul ou verde, poderemos sentir tristeza ou calma.

eQuaby estrea imaxe de marca e tenda on line

eQuaby estrea imaxe de marca e tenda on line

Fai uns meses que Athena, empresa compostelana cunha década de traxectoria na xestión da prevención de riscos laborais que ofrece servizos de formación, consultoría e asesoramento a nivel nacional, decidiu apostar por un rebranding completo: novo nome, nova imaxe e novo e-commerce. Presentámosvos todo isto na súa nova páxina web con tenda on line, un dos nosos primeiros proxectos tras a fusión de Vincutato e Comusys.

8 razóns polas que confiar nunha axencia de márketing

8 razóns polas que confiar nunha axencia de márketing

De acordo co “Estudio eCommerce 2020” publicado por IAB Spain, o 72% da poboación española comprou on line en 2020. Isto disparou o comercio on line e provocou que o 93% dos compradores busquen información on line antes de realizar unha compra tanto on line como off line.

10 anos como axencia de márketing en Galicia pedíannos un rebranding!

10 anos como axencia de márketing en Galicia pedíannos un rebranding!

Este 2021 cumprimos 10 anos como axencia de márketing en Galicia, moi agradecidos ás empresas que confiastes en nós dende Santiago de Compostela, A Coruña, Pontevedra, Vigo e o resto da nosa marabillosa comunidade autónoma, mais tamén dende Madrid, Barcelona e o País Vasco, onde contamos tamén co cariño duns cantos.

A importancia da identidade de marca

A importancia da identidade de marca

Cada marca é diferente. Isto é un feito. Unha marca non é soamente un logotipo, unha marca é todo o que hai detrás: os traballadores, os produtos, os servizos e os valores que ten. Agora ben, a identidade de marca é todo aquilo polo que os teus consumidores che van recoñecer. Isto inclúe aspectos como o ton que empregas cando comunicas os conceptos que queres expresar, as mensaxes que transmites, os valores da túa marca e as emocións que provocas nos teus clientes cando interactúan coa túa marca.

É esencial coidar o packaging dos meus produtos?

É esencial coidar o packaging dos meus produtos?

Absolutamente. Coidar o packaging é mimar a primeira impresión que o teu produto causará no teu cliente, e ninguén dubida do dito que reza que todo entra polos ollos. O packaging é un vendedor silencioso que pode darche o empurrón que precisas ou truncar os resultados dun bo produto.