A compañía Metadata confiou na experiencia da nosa axencia de comunicación e publicidade para crear e deseñar o seu manual de identidade e a súa nova páxina web. Para iso, escoitamos ao noso cliente.
Noticias
Logotipo, isotipo, imagotipo e isologo: cales son as súas diferencias?
No mundo do deseño gráfico existen diferentes termos que, a simple vista, parecen ser o mesmo, pero que encerran discrepancias fundamentais. Este é o caso do que comunmente denominamos logo, un concepto que habitualmente emprégase de forma equivocada. Neste post, contámosche que é un logotipo, isotipo, imagotipo e isologo e cales son as súas diferenzas.
VINCUSYS deseña a imaxe corporativa e a páxina web de Diez Telecom
O noso cliente, Diez Telecom, encargounos o deseño do seu novo logotipo e páxina web para darlle unha aparencia renovada e fresca a súa identidade. Neste artigo, ensinámoste o resultado.
Que é un manual de marca e por que é importante?
Hoxe en día, calquera negocio precisa ter unha imaxe propia. O deseño gráfico ten un papel fundamental na súa creación e promoción, pero, como podes...
A importancia de ter unha páxina web na era dixital
Vivimos na era dixital. Por iso, ter unha presenza en liña sólida é esencial para o éxito de calquera negocio. Un sitio web ben deseñado e funcional non só é un escaparate virtual, senón unha ferramenta estratéxica que pode impulsar ao crecemento da túa marca. Imos explorar a importancia de ter unha páxina web.
Nove exemplos de empresas que cambiaron o seu logo
Cando pensas nunha marca, o primeiro que se te ven á mente soe ser a súa identidade visual. Por iso, as compañías tómanse moi en serio isto e, en moitas ocasións, deciden cambiala para adaptarse ás tendencias ou expresar novas ideas. Neste artigo, imos ensinarche nove exemplos de empresas que cambiaron o seu logo ao longo dos anos.
A importancia do deseño gráfico nas redes sociais
Internet é unha ferramenta indispensable para dar visibilidade aos nosos negocios. Por iso, debemos ter clara a importancia do deseño gráfico nas redes sociais e saber como crear as mellores publicacións nos nosos perfís on line.
Que é o rebranding e cando debo empregalo?
O rebranding consiste nunha modificación da imaxe dunha marca para conseguir uns obxectivos concretos. Supón un cambio nos elementos que identifican un negocio, polo que é unha acción estratéxica con moitas implicacións sobre a súa comunicación.
Que é o branded content e que pode aportar á túa marca?
O branded content é unha estratexia de márketing que busca crear contidos que unan ao consumidor coa marca dunha forma creativa. A pesar de que o termo pode que non che sone, seguro que coñeces moitos anuncios que aplican os seus preceptos. Aquí che explicamos de forma máis concreta que é o branded content para que descubras se che pode ser útil.
Como empregar a psicoloxía da cor en márketing
A psicoloxía da cor fai referencia ó estudo das cores e as diferentes sensacións que estas nos fan sentir. Se pensamos en cores cálidas, coma en vermello ou en laranxa, podemos evocar sensacións tan dispares coma calidez ou enfado. Mentres que, se falamos de cores frías, coma o azul ou verde, poderemos sentir tristeza ou calma.
A importancia da identidade de marca
Cada marca é diferente. Isto é un feito. Unha marca non é soamente un logotipo, unha marca é todo o que hai detrás: os traballadores, os produtos, os servizos e os valores que ten. Agora ben, a identidade de marca é todo aquilo polo que os teus consumidores che van recoñecer. Isto inclúe aspectos como o ton que empregas cando comunicas os conceptos que queres expresar, as mensaxes que transmites, os valores da túa marca e as emocións que provocas nos teus clientes cando interactúan coa túa marca.
Marca persoal: deseñamos a imaxe do Doutor Alberto Ferro
O Doutor Alberto Ferro acaba de abrir unha consulta en Brión (A Coruña) e contactounos para crear a súa imaxe de marca. Quería algo sinxelo, moderno, pero sen estridencias, con cores alegres e que evocase o seu sector.