As redes sociais convertéronse nunha das ferramentas máis poderosas para que as marcas cheguen ao seu público obxectivo. Con todo, para destacar entre a multitude de publicacións que asolagan estas plataformas, é esencial crear contido visual que non só chame a atención, senón que tamén comunique de maneira efectiva a mensaxe da marca.
Noticias
Medir o impacto das redes sociais da túa empresa
As redes sociais convertéronse nunha das canles máis importantes para a comunicación directa entre as empresas e os seus clientes. Hoxe, ter presenza dixital non só é unha estratexia recomendada para as marcas, senón tamén unha necesidade.
A importancia da figura do communnity manager no teu negocio
Vivimos nun mundo completamente dixitalizado, onde as redes sociais xogan un papel fundamental nas nosas vidas persoais e profesionais. Do mesmo xeito, o márketing integrouse profundamente na nosa rutina diaria, e é aí onde xorde a figura do community manager, unha profesional clave para xestionar a presenza en liña de marcas, negocios e empresas.
TikTok despídese dos Estados Unidos: as claves da súa saída e posible salvación
TikTok ten os días contados nos Estados Unidos. O país norteamericano prohibirá o uso da app a partir do 19 de xaneiro e deixará aos 170 millóns de usuarios estadounidenses sen acceso. Un cambio radical no panorama dixital que supón un duro golpe para a rede social.
Bluesky gaña millóns de usuarios tras a fuga masiva de X
, antigo Twitter, está nunha fase de decadencia. Dende que Elon Musk comprou a rede social, non parou de meterse en polémica tras polémica. Todo isto causou un éxodo masivo de usuarios a súa competencia, Bluesky, que disparou o seu número de contas en tan só unhas semanas.
Estas son as novidades de Instagram: unha nova métrica e carruseis máis grandes
Instagram desvelou novidades dirixidas a axudar aos creadores de contido. A rede social creou unha nova métrica, as ‘views’ ou visualizacións, que será clave para medir as estadísticas das publicacións. Ademais, ampliaron o límite de arquivos que se poden usar nos carruseis.
A Lei de Influencers só ten rexistrados a 41 creadores de contido
a ‘lei de influencers’ española só conseguiu reunir a 41 creadores de contido no Rexistro Estatal de Prestadores do Servizo de Comunicación Audiovisual. O prazo para inscribirse rematou o pasado 2 de xullo e na lista faltan nomes importantes como o de María Pombo ou Xurxo Carreño.
A importancia da ciberseguridade en redes sociais
Na era dixital, as redes sociais son unha ferramenta cómoda e atractiva coa que crear campañas publicitarias para o teu negocio, pero teñen perigos que non debes descoidar. Hoxe falámosche da importancia da ciberseguridade en redes sociais.
As tendencias de deseño gráfico que se impoñen en 2024
O mundo do deseño gráfico é un campo en constante evolución no que as modas aparecen e desaparecen coa mesma rapidez coa que se actualizan as redes sociais. Por iso, é importante que coñezas que prácticas están marcando a paisaxe visual actual para que podas estar ao día. Neste artigo, contámosche as principais tendencias de deseño gráfico que dominan no ano 2024.
O potencial do vídeo márketing: que é e cales son os seus beneficios
O contido audiovisual está moi presente na nosa sociedade actual. Grazas a redes sociais, como YouTube ou TikTok, os vídeos popularizáronse en gran medida. Por iso, imos falar sobre que é o vídeo márketing e dos beneficios que pode achegar.
Que é Bluesky, a nova rede do creador de Twitter
Twitter ou X pasou durante o último ano por moitos cambios e polémicas. Esta situación deu lugar ao nacemento de alternativas que intentan ocupar o seu posto e, de feito, unha delas chegou da man do creador da rede do paxaro azul. Neste artigo, explicámosche que é Bluesky e como funciona.
Publicidade enganosa: que é e por que é perigosa
A publicidade é unha parte fundamental do márketing de hoxe en día. A través dela, podes chegar a túa audiencia de maneira efectiva. Porén, existe un límite ético que non debe cruzarse: o de enganar ao consumidor. Por iso, neste post imos explicar que é a publicidade enganosa e por que é perigosa.
Copywriting: que é e como marca a diferencia
A persuasión é un factor clave no mundo da publicidade. Debes saber como enganchar aos teus posibles clientes a través de campañas e anuncios chamativos para destacar. E non so a nivel visual, tamén debes saber como redactar textos atractivos que vendan por si sós. Aquí, falarémoste do copywriting, que é e como pode marcar a diferencia.
Twitter Blue para empresas: cambios e polémicas
Dende que Elon Musk comprou Twitter, a coñecida rede social experimentou moitas transformacións, tanto para usuarios, como para marcas e anunciantes. O máis significativo é o da creación dun novo servizo de subscrición que a transformou completamente. Por iso, neste post ímosche contar que cambios trae Twitter Blue e as polémicas que o rodean.
Aprende a usar TikTok con TikTok Academy
Ter presenza en redes sociais é unha obrigación para as empresas de hoxe en día e deben saber como utilizar as máis populares, para sacar o maior proveito. Con esta idea en mente, apareceu TikTok Academy, unha plataforma para aprender a usar TikTok pensada para marcas.
A importancia do deseño gráfico en redes sociais
Internet é unha ferramenta indispensable para darlle visibilidade aos nosos negocios. Por iso, temos que ter clara a importancia do deseño gráfico en redes sociais e como crear as mellores publicacións nos nosos perfís on line.
A importancia do deseño gráfico nas redes sociais
Internet é unha ferramenta indispensable para dar visibilidade aos nosos negocios. Por iso, debemos ter clara a importancia do deseño gráfico nas redes sociais e saber como crear as mellores publicacións nos nosos perfís on line.
Malas prácticas en redes sociais que debes evitar
A día de hoxe, todo o mundo emprega algunha rede social. Por iso, se tes unha empresa é practicamente obrigatorio estar presente nelas creando contido. Iso si, moito coidado coas malas prácticas en redes sociais que hai que evitar a toda costa.
As interaccións en redes sociais aumentan un 23 % respecto a 2021
IAB Spai, desvelou o pasado mes de setembro algunhas cifras moi interesantes sobre o comportamento de marcas e empresas en redes sociais.
Estudo de Redes Sociais 2022: WhatsApp e Instagram son as preferidas e TikTok medra
A asociación de comunicación, publicidade e márketing dixital, IAB Spain, e a axencia Elogia presentaron o Estudio de Redes Sociales 2022, no que mostran a situación das plataformas en España. Os resultados volven a posicionar a WhatsApp como a mellor valorada e certifican o crecemento de TikTok.
Kit Dixital: que é e como o solicito?
O programa Kit Digital consiste nunha serie de axudas financiadas pola Unión Europea a través dos fondos Next Generation EU para apoiar a Pemes e autónomos no proceso de dixitalización dos seus proxectos.
WhatsApp integrará Workplace, a rede social empresarial de Meta
Múltiples plataformas convertíronse nunha ferramenta máis de traballo no día a día de moitos negocios coa pandemia. Así é que en 2022 WhatsApp integrará Workplace, unha rede social empresarial que pon en contacto directo aos empregados.
Cal será a evolución do e-commerce en 2022?
Falamos moito sobre os novos hábitos que adoptamos durante a pandemia por covid-19. A realidade é que o consumo on line foi clave estes dous anos e os cidadáns admiten que esperan manter estas costumes.
As vantaxes de empregar infografías en márketing
A infografía é un instrumento baseado no deseño gráfico moi efectivo para trasladar unha mensaxe. As infografías en márketing permiten transmitir o que queremos dunha forma concisa, visual e que chama a atención do consumidor, polo que son aliadas moi úteis.