Noticias

Márketing
Deseño no merchandising: a arte de comunicar máis aló do obxecto

Deseño no merchandising: a arte de comunicar máis aló do obxecto

Nunha contorna onde captar a atención do consumidor é cada vez máis difícil, o deseño de merchandising evolucionou radicalmente. Lonxe de ser un simple obxecto promocional cun logotipo impreso, hoxe o merchandising representa unha ferramenta clave de comunicación e de construción de marca.

Alternativas tecnolóxicas europeas a EE. UU.

Alternativas tecnolóxicas europeas a EE. UU.

Europa está a tomar medidas para reducir a súa dependencia das grandes tecnolóxicas de Estados Unidos, como Google, Amazon, Microsoft e Apple. Nun contexto global cada vez máis dividido, a Unión Europea busca reforzar a súa soberanía dixital, desenvolvendo alternativas locais que permitan á rexión ter maior control sobre a súa infraestrutura tecnolóxica.

Como crear contido visual atractivo para a túa marca

Como crear contido visual atractivo para a túa marca

As redes sociais convertéronse nunha das ferramentas máis poderosas para que as marcas cheguen ao seu público obxectivo. Con todo, para destacar entre a multitude de publicacións que asolagan estas plataformas, é esencial crear contido visual que non só chame a atención, senón que tamén comunique de maneira efectiva a mensaxe da marca.

Medir o impacto das redes sociais da túa empresa

Medir o impacto das redes sociais da túa empresa

As redes sociais convertéronse nunha das canles máis importantes para a comunicación directa entre as empresas e os seus clientes. Hoxe, ter presenza dixital non só é unha estratexia recomendada para as marcas, senón tamén unha necesidade.

Minimalismo ou maximalismo: cal será o futuro do deseño?

Minimalismo ou maximalismo: cal será o futuro do deseño?

O aspecto visual das marcas ten un gran papel no seu éxito. Neste mundo dixitalizado e saturado, a aparencia é a forma de chamar a atención e destacar por enriba do resto, polo que a importancia do deseño gráfico subiu como a espuma. Durante os últimos anos, dúas correntes estéticas gañaron protagonismo neste escenario: o minimalismo e o maximalismo.

Nove sinais para saber cando debes redeseñar unha páxina web

Nove sinais para saber cando debes redeseñar unha páxina web

A contorna dixital está en constante evolución e o teu sitio web debe adaptarse para non quedar atrás. Moitas empresas pasan por alto o momento no que hai que avanzar e deixan que as súas páxinas se volvan obsoletas. Pero, como sabes se necesitas un lavado de imaxe? A continuación, dámosche algúns sinais claros para que saibas cando debes redeseñar a túa páxina web.

Bluesky gaña millóns de usuarios tras a fuga masiva de X

Bluesky gaña millóns de usuarios tras a fuga masiva de X

, antigo Twitter, está nunha fase de decadencia. Dende que Elon Musk comprou a rede social, non parou de meterse en polémica tras polémica. Todo isto causou un éxodo masivo de usuarios a súa competencia, Bluesky, que disparou o seu número de contas en tan só unhas semanas.

A facturación electrónica será obrigatoria en España

A facturación electrónica será obrigatoria en España

As facturas tradicionais están a punto de cambiar por completo. O Goberno de España fará que a facturación electrónica sexa obrigatoria para as empresas e os profesionais que operen no país. Esta medida está enmarcada dentro da Lei 18/2022 de Creación e Crecemento de Empresas e emitirá sancións aos que a incumpran.

Como xestionar os teus enderezos electrónicos despois das túas vacacións

Como xestionar os teus enderezos electrónicos despois das túas vacacións

A volta das vacacións é un momento temido por moitos. Tras un merecido descanso, volver á rutina pode custar e máis se che tes que enfrontar a unha lista interminable de mensaxes pendentes de resposta. Por iso, neste artigo exploraremos estratexias que podes seguir para xestionar os teus enderezos electrónicos despois das túas vacacións.

O auxe do minimalismo en deseño gráfico

O auxe do minimalismo en deseño gráfico

O deseño gráfico é unha disciplina en constante evolución que está influenciada polos cambios na nosa sociedade. Unha das tendencias máis duradeiras neste campo é a do minimalismo. A primeira vista, pode semellar unha forma sinxela de deseño. Porén, a súa filosofía é moito máis profunda e complexa.

Como pode axudar un chatbot na atención ao cliente?

Como pode axudar un chatbot na atención ao cliente?

A tecnoloxía avanzou a pasos axigantados durante os últimos anos. A Intelixencia Artificial está á orde do día e cada vez máis empresas a utilizan para axilizar o seu traballo. Aquí entra en xogo unha ferramenta que é cada vez máis popular e logrou acelerar a comunicación entre un negocio e os seus clientes. Neste post, imos contarche como pode axudar un chatbot na atención al cliente da túa empresa.

A importancia da ciberseguridade en redes sociais

A importancia da ciberseguridade en redes sociais

Na era dixital, as redes sociais son unha ferramenta cómoda e atractiva coa que crear campañas publicitarias para o teu negocio, pero teñen perigos que non debes descoidar. Hoxe falámosche da importancia da ciberseguridade en redes sociais.

Por que a comunicación interna é clave na túa empresa?

Por que a comunicación interna é clave na túa empresa?

Ao falar de comunicación nun negocio, o primeiro que se nos ven á cabeza é a externa, aquela coa que permite entaboar conversa con clientes, inversores, socios… Pero é habitual que a comunicación que se produce dentro da compañía estea descoidada e isto soe derivar en problemas e perda de volume de negocio. Neste artigo, falaremos de por que a comunicación interna é clave na túa empresa e non debes descoidala.

Os perigos da IA: o caso da ‘Willy Wonka Experience’

Os perigos da IA: o caso da ‘Willy Wonka Experience’

O uso da intelixencia artificial en publicidade está medrando. No último ano, moitos comezaron a utilizar esta ferramenta para aforrar tempo, pero non están libres de perigos e poden aparecer casos controvertidos como o da ‘Willy Wonka Experience’.