A volta das vacacións é un momento temido por moitos. Tras un merecido descanso, volver á rutina pode custar e máis se che tes que enfrontar a unha lista interminable de mensaxes pendentes de resposta. Por iso, neste artigo exploraremos estratexias que podes seguir para xestionar os teus enderezos electrónicos despois das túas vacacións.
Noticias
O poder do storytelling na comunicación da túa empresa
No vertixinoso mundo da comunicación empresarial, onde captar a atención da xente é imprescindible, a capacidade de contar historias que enganchen converteuse nun elemento clave para destacar. Neste post, imos explorar o poder so storytelling e como pode transformar a percepción dunha marca.
VINCUSYS cambia o seu horario para mellorar a conciliación laboral e familiar do seu equipo
Como sabedes, a conciliación laboral e familiar do noso equipo, clientes e provedores é unha prioridade para nós. Por iso, decidimos cambiar o horario para ampliar os tempos de descanso e desconexión.
Que é o inbound márketing?
Neste mundo cada vez máis dixital e conectado, o márketing tradicional xa non é suficiente para chamar a atención. Se tes unha, coñecer as últimas tendencias do márketing e da comunicación é esencial para acada o éxito. Por iso, neste artigo imos explicar que é o inbound márketing e cales son os seus beneficios.
As presentacións de empresa: clave para o éxito na túa comunicación corporativa
No mundo empresarial actual, unha comunicación efectiva é esencial para o éxito de calquera organización. Sexa que estás a tratar de vender un produto ou persuadir aos teus clientes, as presentacións de empresa son unha ferramenta fundamental que non debes subestimar. Neste artigo, contarémosche que son e cales son as súas vantaxes.
A influencia da xeración z no márketing
Vivimos nun mundo cambiante, no que as estratexias de márketing e publicidade evolucionan constantemente. Unha das razóns desta transformación é a chamada xeración Z, formada por nativos dixitais que están a romper coas dinámicas que coñeciamos ata agora.
A importancia dun bo deseño na túa tarxeta de visita
Nun mundo cada vez máis dixitalizado, poderías pensar que ter unha tarxeta de visita para a túa profesión ou negocio está algo anticuado. Pero nada máis lonxe da realidade, porque esta ferramenta ofrece moitas vantaxes. Por iso, neste post ímosche contar por que é importante ter un bo deseño na túa tarxeta de visita e algúns consellos que ter en conta.
Capitel KSA recibe o premio a mellor márketing inmobiliario
O noso cliente, Capitel KSA, recibiu o premio a mellor márketing inmobiliario durante o IV Congreso Inmobiliario de Galicia. Dende VINCUSYS, estamos moi contentos de que a estratexia de márketing que desenvolvimos para el vírase premiada con este galardón.
Por que deberías empregar o botón flotante de WhatsApp na túa páxina web
Se tes unha empresa, o trato cun cliente é esencial. Por iso, neste artigo imos falar de por que deberías usar o botón flotante de WhatsApp na túa páxina web feita con WordPress, para axilizar enormemente a comunicación cos teus posibles compradores.
Coñece as claves do éxito da comunicación empresarial
A comunicación é un valor esencial no mundo actual. Toda empresa, institución, asociación ou negocio que careza dunha estratexia adaptada ás súas...
WhatsApp integrará Workplace, a rede social empresarial de Meta
Múltiples plataformas convertíronse nunha ferramenta máis de traballo no día a día de moitos negocios coa pandemia. Así é que en 2022 WhatsApp integrará Workplace, unha rede social empresarial que pon en contacto directo aos empregados.
Publicidade con influencers: como está regulada?
Os influencers acadaron nos últimos anos un gran impacto entre os usuarios. Con millóns de seguidores, hai creadores de contido que chegan a máis persoas que programas en prime time, polo que as marcas buscan anunciarse a través deles.
Definir o teu público obxectivo é vital para unha boa comunicación
Á hora de preparar a comunicación e o márketing da túa empresa hai moitas cousas que terás que ter en conta, pero definir o teu público obxectivo é unha das primordiais, por non dicir a que máis.
Que é o rebranding e cando debo empregalo?
O rebranding consiste nunha modificación da imaxe dunha marca para conseguir uns obxectivos concretos. Supón un cambio nos elementos que identifican un negocio, polo que é unha acción estratéxica con moitas implicacións sobre a súa comunicación.
Cal será a evolución do e-commerce en 2022?
Falamos moito sobre os novos hábitos que adoptamos durante a pandemia por covid-19. A realidade é que o consumo on line foi clave estes dous anos e os cidadáns admiten que esperan manter estas costumes.
As vantaxes de empregar infografías en márketing
A infografía é un instrumento baseado no deseño gráfico moi efectivo para trasladar unha mensaxe. As infografías en márketing permiten transmitir o que queremos dunha forma concisa, visual e que chama a atención do consumidor, polo que son aliadas moi úteis.
Celebramos os días do community manager e da publicidade
Estamos en semana de celebración en VINCUSYS. Dúas partes esenciais no noso traballo diario como axencia de márketing conmemóranse case á vez. Este luns 24 de xaneiro é o Día do Community Manager e este martes 25 é o Día da Publicidade
A Xunta presenta novas axudas a autónomos e PEMES para apoiar accións de márketing
A Xunta de Galicia presentou novas axudas para autónomos e PEMES para o impulso de plans estratéxico de negocio, de márketing, de comunicación e de transformación dixital, así como a compra de páxinas web, entre outras liñas de actuación. O prazo para pedilas abre o venres 14 de xaneiro e pecha o 14 de febreiro.
7 pilares da estratexia de márketing dixital
Se nos paramos a observar o panorama tecnolóxico actual, é preciso para calquera empresa ou marca ter unha estratexia de márketing dixital sólida, xa que o éxito de calquera negocio está vinculado á elección dunha estratexia correcta conducindo á consecución de máis vendas e novos clientes.
Que tes que facer para diferenciarte coa túa marca persoal?
O noso aspecto, a forma que temos de relacionarnos cos nosos familiares e amigos, as mensaxes que transmitimos, os nosos xestos e comportamentos… fan que de maneira indirecta as persoas teñan unha percepción sobre nós. Por iso é importante diferenciarte coa túa marca persoal.
A importancia do deseño gráfico nas empresas
O emprego ou non do deseño gráfico tanto en pequenas como en medianas empresas non é unha cuestión de elección, senón unha esixencia do mercado. Se...
As nosas impresións sobre WhatsApp para negocios
Hai uns días chegaba a Google play unha das apps máis esperadas polas empresas e os autónomos. Falamos de WhatsApp para negocios ou WhatsApp Business. Nun principio, só está dispoñible para a versión de Android, pero non tardará moito en chegar á App Store. Esta nova aplicación non nos abre un novo mundo porque a maioría dos negocios xa usábamos a versión clásica deste servizo de mensaxería para comunicarnos cos nosos clientes, pero si que nos ofrece certas novidades que temos que mencionar. Estes días estivemos testándoa e queremos compartir as nosas impresións sobre WhatsApp para negocios con vós.
Consultoría de comunicación: necesitoa?
Consultoría de comunicación? A resposta é SI. Con maiúsculas. Para non perder tempo nin dar paos de cego, o mellor é ter claro que queremos facer e os motivos polos que optamos por esta vía. Un plan estratéxico de comunicación global para a túa empresa ten que estar ben pensado, calibrado e debe ser equilibrado. Por iso non é bo ir sen rumbo, perder enerxía, tempo e diñeiro en accións sen un sentido e unha dirección concretos.
Que ten que facer a miña axencia de márketing pola miña empresa?
Non é tarefa sinxela escoller a axencia de márketing á que encomendar algo tan importante como a comunicación, a imaxe corporativa e a reputación on e off line dunha empresa. Para comezar á maioría de empresarios se lles escapan as dificultades da comunicación, a publicidade dixital e o novo márketing, especialmente cando se trata de deseñar unha campaña on line.