Noticias

Axencia de comunicación
A importancia de estar en Internet

A importancia de estar en Internet

Internet transformou moitos aspectos no terreo dos negocios e da comunicación. Esta tecnoloxía levou a cabo o desenvolvemento dunha multitude de ferramentas e recursos. Estar en Internet axuda ás empresas a reducir drásticamente a ineficiencia, aforrar tempo e reducir custos.

Por que WhatsApp Business?

Por que WhatsApp Business?

Whatsapp Business permite a comunicación cos contactos dun usuario tanto por texto como voz ou vídeo. A pesar de incorporar comunicación por todos os medios posibles, sigue tendo un éxito increíble sobre todo nas comunicacións por mensaxes de texto.

Por que debes ter unha estratexia de vídeo márketing?

Por que debes ter unha estratexia de vídeo márketing?

Estou seguro de que todos, obviamente inclúome, consumimos vídeo, dende o móbil ou o noso ordenador. A plataforma tamén pode variar: en redes sociais coma Facebook, Instagram ou Twitter e en plataformas de vídeo como Youtube (na súa maioría). O que está claro é que nos encantan os vídeos e os consuminos cada vez máis, xa sexa para buscar un tutorial sobre como montar un moble ou por puro entretemento.

Beneficios do Big Data

Beneficios do Big Data

Remataremos usando o Big Data para solventar grandes problemas? Se nos plantexamos unha pregunta, hoxe en día normalmente recorremos aos buscadores de Internet. Por exemplo, se queremos saber se facer deporte aumenta ou non o apetito, podemos recorrer a Google. Imos ver como a Intelixencia Artificial (IA) e a aprendizaxe automática deron aos cidadás unha capacidade desproporcionada para influir nas mentes das persoas a gran escala.

Vantaxes e inconvenientes de WhatsApp Business

Vantaxes e inconvenientes de WhatsApp Business

Cada vez máis negocios fan uso das ferramentas que ofrecen as distintas redes sociais para conectar cos seus clientes dunha forma directa e personalizada. WhatsApp Business é unha nova liña de comunicación directa que poden empregar os clientes e as empresas para comunicarse dunha forma sinxela e efectiva. Permite automatizar, organizar e responder dun xeito rápido ás mensaxes.

As nosas impresións sobre WhatsApp para negocios

As nosas impresións sobre WhatsApp para negocios

Hai uns días chegaba a Google play unha das apps máis esperadas polas empresas e os autónomos. Falamos de WhatsApp para negocios ou WhatsApp Business. Nun principio, só está dispoñible para a versión de Android, pero non tardará moito en chegar á App Store. Esta nova aplicación non nos abre un novo mundo porque a maioría dos negocios xa usábamos a versión clásica deste servizo de mensaxería para comunicarnos cos nosos clientes, pero si que nos ofrece certas novidades que temos que mencionar. Estes días estivemos testándoa e queremos compartir as nosas impresións sobre WhatsApp para negocios con vós.

Como coidar a túa páxina web?

Como coidar a túa páxina web?

A estas alturas xa ninguén dubida da importancia que ten para a túa empresa coidar a túa páxina web. Vivimos nunha sociedade na que estamos permanentemente conectados, xa sexa a través dun ordenador na casa ou o noso fiel smartphone que levamos sempre connosco. Cando queremos buscar información, onde o facemos? Pois na web. Entón as empresas deben estar aí se queren que se lles coñeza e queren conseguir novos clientes.

Funciona a consultoría especializada para eventos sectoriais?

Funciona a consultoría especializada para eventos sectoriais?

Con motivo da organización da xornada «Innovación UCGAL: Que e canto hai de novo?» (#InnovaciónUCGAL) apostamos pola consultoría especializada para eventos. Para iso contamos coa colaboración de Beatriz Noya, unha consultora externa especializada en I+D+i, á hora de seleccionar empresas e ponentes de grandes e pequenas empresas e organizacións que encaixaran cun evento sobre innovación en alimentación. Quixemos facer unha serie de reflexións, a modo de entrevista, que poidan axudaros á hora de apostar por este tipo de servizos para un evento de empresa.

Sinceridade e transparencia nunha axencia de márketing on line

Sinceridade e transparencia nunha axencia de márketing on line

Desgraciadamente, o mundo da axencia de márketing on line cada vez está máis asociado ao concepto de vendedores de fume. Non podo dicir que non nolo gañaramos. É un dos grandes problemas da venda de intexibles que, por outro lado, neste ámbito é fácilmente solventable aportanto estatísticas «oficiais» de Google, Facebook, Twitter… que non se poden trucar e que non enganan. O que si engana é, como en prensa, a visión que se dá ao cliente sobre os resultados obtidos.

Consultoría de comunicación: necesitoa?

Consultoría de comunicación: necesitoa?

Consultoría de comunicación? A resposta é SI. Con maiúsculas. Para non perder tempo nin dar paos de cego, o mellor é ter claro que queremos facer e os motivos polos que optamos por esta vía. Un plan estratéxico de comunicación global para a túa empresa ten que estar ben pensado, calibrado e debe ser equilibrado. Por iso non é bo ir sen rumbo, perder enerxía, tempo e diñeiro en accións sen un sentido e unha dirección concretos.

6 consellos para márketing dixital

6 consellos para márketing dixital

O márketing on line cambia ano tras ano de forma considerable e, aínda que algunhas ferramentas e os medios moitas veces non cambian, o que funciona un ano pode non funcionar ao ano seguinte. Por iso é importante manterse actualizado e ao día en todo momento.

O traballo dun profesional ten un prezo: #EuNonRegaloOMeuTraballo

O traballo dun profesional ten un prezo: #EuNonRegaloOMeuTraballo

Non podemos estar máis en contra da explotación laboral, sexa a asalariados, autónomos ou traballadores que, por circunstancias persoais, non poden non aceptar un traballo en negro, eses que sofren a explotación máis lamentable e denigrante. Dende que comezou a crise os niveis de abusos deste tipo viñeron medrando ata límetes insospeitados.

Mentiras sobre e-commerce: teño unha tenda on line, por que non consigo vender?

Mentiras sobre e-commerce: teño unha tenda on line, por que non consigo vender?

Esta é unha das eternas preguntas ás que se enfrontan as empresas que deciden crear unha tenda on line e apostar pola venda dos seus produtos a través de Internet. Pero os erros que se cometen tenden a ser iguais ou semellantes e algúns deles fáciles de solventar. Basta con traballar como unha formiga -inagotable e a diario- para que os resultados se vexan a medio prazo.

Que ten que facer a miña axencia de márketing pola miña empresa?

Que ten que facer a miña axencia de márketing pola miña empresa?

Non é tarefa sinxela escoller a axencia de márketing á que encomendar algo tan importante como a comunicación, a imaxe corporativa e a reputación on e off line dunha empresa. Para comezar á maioría de empresarios se lles escapan as dificultades da comunicación, a publicidade dixital e o novo márketing, especialmente cando se trata de deseñar unha campaña on line.

Ladróns de tempo: Como vencelos? Optimiza o teu tempo

Ladróns de tempo: Como vencelos? Optimiza o teu tempo

Hoxe queremos falar de algo moi importante en calquera traballo: a optimización do tempo. É moi sinxelo pasarse o día diante do ordenador, facendo recados e chegar agotado a casa coa sensación de ter moito traballo por rematar e de non ter feito nada. Ladróns de tempo disfrazados de múltiples formas.

Vendo produtos ou servizos: que leis de consumo teño que cumprir?

Vendo produtos ou servizos: que leis de consumo teño que cumprir?

Decides montar un negocio pola túa conta, ser emprendedor en tempo de crise e atópaste con que non sabes nin por onde comezar en materia legal. Non te preocupes, imos axudarche coas leis de consumo que debes cumprir. A continuación compartimos contigo unhas pinceladas básicas para que nunca olvides ao consumidor, ese en que te convertes cando sales do teu propio negocio e ao que debes mimar porque é o que che vai dar de comer.

Por que deixar a comunicación corporativa en mans profesionais?

Por que deixar a comunicación corporativa en mans profesionais?

Vivimos na era do “todo comunica”. Dende a cor do papel que usas para dirixirte por carta aos teus clientes ata os chíos que firma a túa empresa: todo forma parte da túa comunicación corporativa. A continuación, explicámosche algunhas das vantaxes de deixar en mans de profesionais a comunicación da túa empresa.

Claves para unha campaña de e-mail márketing efectiva

Claves para unha campaña de e-mail márketing efectiva

Nun post anterior falábamos de algunhas das vantaxes das campañas de e-mail márketing pero, cal é a fórmula para construir unha newsletter atractiva que aumente as túas posibilidades de éxito? Pois ben, din que sobre gustos non hai nada escrito e pode que na rede menos. Aínda así, se tes en conta os seguintes consellos á hora de deseñar as túas campañas de e-mail márketing os destinatarios atoparanas máis atractivas.

Por que apostar polo e-mail márketing?

Por que apostar polo e-mail márketing?

Que medios tendes a empregar para captar novos clientes? Sigues empregando vías como o buzoneo, o porta por porta ou os medios tradicionais? Se respondeches cun si á segunda pregunta é porque non coñeces o e-mail márketing, unha forma sinxela e cómoda.

Como evitar que unha crise on line prexudique á reputación da túa marca

Como evitar que unha crise on line prexudique á reputación da túa marca

Tiveches que afrontar algunha crítica dun dos usuarios da comuniidades que xestionas? Os trolls saen das súas mazmorras para publicar nas túas páxinas? Tanto se respondeches cun si a ambas preguntas como se a resposta é non pero temes que algo así poida sucederche, le con atención este artigo. Nel intentaremos axudarche para que este tipo de situacións non sexan parte do teu día a día na rede. Así poderás prever e resolver as posibles crises on line.

Tres claves para escribir artigos atractivos

Tres claves para escribir artigos atractivos

Internet é, sen dúbida, un dos maiores avances tecnolóxicos en toda a historia da humanidade. Se estás lendo estas liñas significa que a rede forma parte do teu día a día. Como a través de Internet somos capaces de comunicar calquera tipo de información, é preciso coñecer as claves, que ten de diferente a escritura para a rede de redes. Para isto, propóñoche comparar a forma de escribir artigos atractivos para blog con, por exemplo, o modo de facelo na prensa tradicional. Non quero con este artigo entrar no debate de que medio é mellor, senón achegarte tres claves para que os teus artigos sexan cada vez máis atractivos e cheguen a máis lectores.