Noticias

Blog márketing
7 pilares da estratexia de márketing dixital

7 pilares da estratexia de márketing dixital

Se nos paramos a observar o panorama tecnolóxico actual, é preciso para calquera empresa ou marca ter unha estratexia de márketing dixital sólida, xa que o éxito de calquera negocio está vinculado á elección dunha estratexia correcta conducindo á consecución de máis vendas e novos clientes.

Vantaxes e desvantaxes do SEM

Vantaxes e desvantaxes do SEM

A atracción de tráfico para unha páxina web é unha das estratexias clave baixo as que se deben sustentar o resto de estratexias en márketing on line. De nada nos serve ter invertido diñeiro no deseño dunha gran landing page se non estamos atraendo tráfico ao noso sitio. Escoitaches falar do posicionamento SEM?

Tendencias de márketing dixital para 2021

Tendencias de márketing dixital para 2021

O sector do márketing sufriu unha gran transformación durante o ano 2020, moitos cambios que esperábamos para dentro duns anos foron anticipados pola chegada da pandemia. Exemplo disto son as vendas on line en España en 2020, que aumentaron un 36% ata converter a España no terceiro país que maior crecemento viviu no mundo.

8 razóns polas que confiar nunha axencia de márketing

8 razóns polas que confiar nunha axencia de márketing

De acordo co “Estudio eCommerce 2020” publicado por IAB Spain, o 72% da poboación española comprou on line en 2020. Isto disparou o comercio on line e provocou que o 93% dos compradores busquen información on line antes de realizar unha compra tanto on line como off line.

Vantaxes e desvantaxes do SEO

Vantaxes e desvantaxes do SEO

A optimización para os motores de busca ou SEO (do inglés Search Engine Optimization) consiste en aplicar diversas técnicas para mellorar a presenza nos resultados que os buscadores devolven para dererminados termos de busca co obxectivo de aumentar as visitas efectivas nun sitio web. Dito de outra forma, é un método de comercialización dun sitio web en liña de negocios de xeito que atrae a máis visitantes e os converten en consumidores. Isto implica o uso de imaxes, vídeos, perfís e contidos co fin de impulsar un enlace na orde de resultados dun motor de busca.

Falamos de márketing inmobiliario con Jacobo Blanco, de Capitel Ksa

Falamos de márketing inmobiliario con Jacobo Blanco, de Capitel Ksa

Jacobo Blanco é o director de Capitel Ksa, unha inmobiliaria de Milladoiro (a 5 km de Santiago de Compostela) especializada en aluguer, venda e home staging. Queremos saber como está o sector inmobiliario, que funciona e que non funciona en márketing inmobiliario e que é iso do home staging, do que tanto se oe falar no sector. Despois de 10 anos no sector e coñecendo as idas e vidas da economía neste eido, Jacobo coñece moi ben as características do mercado inmobiliario. Fixémoslle algunhas preguntas:

10 principios para unha boa estratexia SEO

10 principios para unha boa estratexia SEO

Está claro que unha estratexia SEO adecuada é imprescindible para calquera negocio on line. Unha boa estratexia permítenos avanzar e mellorar a nosa presenza dixital. É esencial coñecer aqueles puntos clave que van a permitir mellorar o noso posicionamento en buscadores, evolucionando e evitando o estancamento.

A importancia de estar en Internet

A importancia de estar en Internet

Internet transformou moitos aspectos no terreo dos negocios e da comunicación. Esta tecnoloxía levou a cabo o desenvolvemento dunha multitude de ferramentas e recursos. Estar en Internet axuda ás empresas a reducir drásticamente a ineficiencia, aforrar tempo e reducir custos.

Por que debes ter unha estratexia de vídeo márketing?

Por que debes ter unha estratexia de vídeo márketing?

Estou seguro de que todos, obviamente inclúome, consumimos vídeo, dende o móbil ou o noso ordenador. A plataforma tamén pode variar: en redes sociais coma Facebook, Instagram ou Twitter e en plataformas de vídeo como Youtube (na súa maioría). O que está claro é que nos encantan os vídeos e os consuminos cada vez máis, xa sexa para buscar un tutorial sobre como montar un moble ou por puro entretemento.

Principais tendencias en márketing dixital e deseño web 2018

Principais tendencias en márketing dixital e deseño web 2018

Damos a benvida ao 2018, un ano que virá con grandes novidades e no que os que nos dedicamos ao márketing dixital teremos que seguir actualizándonos. Repasaremos as principais tendencias en márketing dixital e deseño web 2018. A tecnoloxía e os usuarios seguirán sendo protagonistas este ano.

Sofres das costas e as cervicais? Coñece os beneficios do pilates

Sofres das costas e as cervicais? Coñece os beneficios do pilates

A maioría dos profesionais do márketing dixital pasamos moitas horas sentados fronte un ordenador e coma nós, centos de miles de españois cada día. Falamos cun monitor de pilates para que nos explique cales son os beneficios do pilates para quenes pasamos tantas horas sentados.

Sinceridade e transparencia nunha axencia de márketing on line

Sinceridade e transparencia nunha axencia de márketing on line

Desgraciadamente, o mundo da axencia de márketing on line cada vez está máis asociado ao concepto de vendedores de fume. Non podo dicir que non nolo gañaramos. É un dos grandes problemas da venda de intexibles que, por outro lado, neste ámbito é fácilmente solventable aportanto estatísticas «oficiais» de Google, Facebook, Twitter… que non se poden trucar e que non enganan. O que si engana é, como en prensa, a visión que se dá ao cliente sobre os resultados obtidos.

6 consellos para márketing dixital

6 consellos para márketing dixital

O márketing on line cambia ano tras ano de forma considerable e, aínda que algunhas ferramentas e os medios moitas veces non cambian, o que funciona un ano pode non funcionar ao ano seguinte. Por iso é importante manterse actualizado e ao día en todo momento.

Que ten que facer a miña axencia de márketing pola miña empresa?

Que ten que facer a miña axencia de márketing pola miña empresa?

Non é tarefa sinxela escoller a axencia de márketing á que encomendar algo tan importante como a comunicación, a imaxe corporativa e a reputación on e off line dunha empresa. Para comezar á maioría de empresarios se lles escapan as dificultades da comunicación, a publicidade dixital e o novo márketing, especialmente cando se trata de deseñar unha campaña on line.

Ladróns de tempo: Como vencelos? Optimiza o teu tempo

Ladróns de tempo: Como vencelos? Optimiza o teu tempo

Hoxe queremos falar de algo moi importante en calquera traballo: a optimización do tempo. É moi sinxelo pasarse o día diante do ordenador, facendo recados e chegar agotado a casa coa sensación de ter moito traballo por rematar e de non ter feito nada. Ladróns de tempo disfrazados de múltiples formas.

Vendo produtos ou servizos: que leis de consumo teño que cumprir?

Vendo produtos ou servizos: que leis de consumo teño que cumprir?

Decides montar un negocio pola túa conta, ser emprendedor en tempo de crise e atópaste con que non sabes nin por onde comezar en materia legal. Non te preocupes, imos axudarche coas leis de consumo que debes cumprir. A continuación compartimos contigo unhas pinceladas básicas para que nunca olvides ao consumidor, ese en que te convertes cando sales do teu propio negocio e ao que debes mimar porque é o que che vai dar de comer.

Claves para unha campaña de e-mail márketing efectiva

Claves para unha campaña de e-mail márketing efectiva

Nun post anterior falábamos de algunhas das vantaxes das campañas de e-mail márketing pero, cal é a fórmula para construir unha newsletter atractiva que aumente as túas posibilidades de éxito? Pois ben, din que sobre gustos non hai nada escrito e pode que na rede menos. Aínda así, se tes en conta os seguintes consellos á hora de deseñar as túas campañas de e-mail márketing os destinatarios atoparanas máis atractivas.

Por que apostar polo e-mail márketing?

Por que apostar polo e-mail márketing?

Que medios tendes a empregar para captar novos clientes? Sigues empregando vías como o buzoneo, o porta por porta ou os medios tradicionais? Se respondeches cun si á segunda pregunta é porque non coñeces o e-mail márketing, unha forma sinxela e cómoda.