Noticias

Márketing
Que tes que facer para diferenciarte coa túa marca persoal?

Que tes que facer para diferenciarte coa túa marca persoal?

O noso aspecto, a forma que temos de relacionarnos cos nosos familiares e amigos, as mensaxes que transmitimos, os nosos xestos e comportamentos… fan que de maneira indirecta as persoas teñan unha percepción sobre nós. Por iso é importante diferenciarte coa túa marca persoal.

Vantaxes do storytelling para a túa empresa

Vantaxes do storytelling para a túa empresa

Jaime Cacharrón, director europeo de márketing de Redbull, sostén que “para entender o presente e predicir o futuro, é preciso coñecer o pasado”. Isto é así, xa que dende sempre os humanos relacionáronse dunha forma básica, baseada nunha comunicación sinxela: contar historias. A continuación, explicaremos as vantaxes do storytelling para a túa empresa.

Os erros máis frecuentes en atención ao cliente

Os erros máis frecuentes en atención ao cliente

Hoxe quero falarvos dunha parte moi importante dentro do proceso de fidelización: os erros máis frecuentes en atención ao cliente. Resulta moi frustrante querer contactar cunha empresa polo motivo que sexa -no caso de ser unha queixa ou reclamación aínda máis- e que o proceso sexa lioso ou non recibas unha resposta axeitada. Ás veces quedas incluso sen resposta.

Por que debes ter unha estratexia de vídeo márketing?

Por que debes ter unha estratexia de vídeo márketing?

Estou seguro de que todos, obviamente inclúome, consumimos vídeo, dende o móbil ou o noso ordenador. A plataforma tamén pode variar: en redes sociais coma Facebook, Instagram ou Twitter e en plataformas de vídeo como Youtube (na súa maioría). O que está claro é que nos encantan os vídeos e os consuminos cada vez máis, xa sexa para buscar un tutorial sobre como montar un moble ou por puro entretemento.

Como optimizar o SEO para e-commerce?

Como optimizar o SEO para e-commerce?

Xa comentamos que o e-commerce é unha realidade para as empresas do noso país. É máis, prevese que siga medrando como ata agora. Pero para que o noso negocio on line prospere, debemos ter en conta o SEO. Temos que traballalo para que os usuarios que accedan á nosa web poidan apreciar a calidade dos nosos produtos e servizos e os adquiran. Traballar o SEO para e-commerce dá visibilidade á nosa web nos buscadores, o que aumenta a probabilidade de captar tráfico para converter.

As nosas impresións sobre WhatsApp para negocios

As nosas impresións sobre WhatsApp para negocios

Hai uns días chegaba a Google play unha das apps máis esperadas polas empresas e os autónomos. Falamos de WhatsApp para negocios ou WhatsApp Business. Nun principio, só está dispoñible para a versión de Android, pero non tardará moito en chegar á App Store. Esta nova aplicación non nos abre un novo mundo porque a maioría dos negocios xa usábamos a versión clásica deste servizo de mensaxería para comunicarnos cos nosos clientes, pero si que nos ofrece certas novidades que temos que mencionar. Estes días estivemos testándoa e queremos compartir as nosas impresións sobre WhatsApp para negocios con vós.

Principais tendencias en márketing dixital e deseño web 2018

Principais tendencias en márketing dixital e deseño web 2018

Damos a benvida ao 2018, un ano que virá con grandes novidades e no que os que nos dedicamos ao márketing dixital teremos que seguir actualizándonos. Repasaremos as principais tendencias en márketing dixital e deseño web 2018. A tecnoloxía e os usuarios seguirán sendo protagonistas este ano.

Como coidar a túa páxina web?

Como coidar a túa páxina web?

A estas alturas xa ninguén dubida da importancia que ten para a túa empresa coidar a túa páxina web. Vivimos nunha sociedade na que estamos permanentemente conectados, xa sexa a través dun ordenador na casa ou o noso fiel smartphone que levamos sempre connosco. Cando queremos buscar información, onde o facemos? Pois na web. Entón as empresas deben estar aí se queren que se lles coñeza e queren conseguir novos clientes.

Conceptos clave para a analítica web

Conceptos clave para a analítica web

Moitas veces non conseguimos poñernos de acordo na definiciión das diferentes métricas que se empregan en analítica web. Para resover esta situación, deixámosvos este pequeno glosario para poñervos ao día.

Funciona a consultoría especializada para eventos sectoriais?

Funciona a consultoría especializada para eventos sectoriais?

Con motivo da organización da xornada «Innovación UCGAL: Que e canto hai de novo?» (#InnovaciónUCGAL) apostamos pola consultoría especializada para eventos. Para iso contamos coa colaboración de Beatriz Noya, unha consultora externa especializada en I+D+i, á hora de seleccionar empresas e ponentes de grandes e pequenas empresas e organizacións que encaixaran cun evento sobre innovación en alimentación. Quixemos facer unha serie de reflexións, a modo de entrevista, que poidan axudaros á hora de apostar por este tipo de servizos para un evento de empresa.

A situación do e-commerce, é xa unha realidade para as PEMES?

A situación do e-commerce, é xa unha realidade para as PEMES?

O e-commerce ou comercio electrónico instalouse nas nosas vidas e non parou de medrar. Xa son moitas as PEMES que ven na canle on line a oportunidade de aumentar as súas vendas ou simplemente sobrevivir. Falaremos sobre a situación do e-commerce e os seus usuarios.

Sinceridade e transparencia nunha axencia de márketing on line

Sinceridade e transparencia nunha axencia de márketing on line

Desgraciadamente, o mundo da axencia de márketing on line cada vez está máis asociado ao concepto de vendedores de fume. Non podo dicir que non nolo gañaramos. É un dos grandes problemas da venda de intexibles que, por outro lado, neste ámbito é fácilmente solventable aportanto estatísticas «oficiais» de Google, Facebook, Twitter… que non se poden trucar e que non enganan. O que si engana é, como en prensa, a visión que se dá ao cliente sobre os resultados obtidos.

Consultoría de comunicación: necesítoa?

Consultoría de comunicación: necesítoa?

Consultoría de comunicación? A resposta é SI. Con maiúsculas. Para non perder tempo nin dar paos de cego, o mellor é ter claro que queremos facer e os motivos polos que optamos por esta vía. Un plan estratéxico de comunicación global para a túa empresa ten que estar ben pensado, calibrado e debe ser equilibrado. Por iso non é bo ir sen rumbo, perder enerxía, tempo e diñeiro en accións sen un sentido e unha dirección concretos.

6 consellos para márketing dixital

6 consellos para márketing dixital

O márketing on line cambia ano tras ano de forma considerable e, aínda que algunhas ferramentas e os medios moitas veces non cambian, o que funciona un ano pode non funcionar ao ano seguinte. Por iso é importante manterse actualizado e ao día en todo momento.

A importancia dun bo servizo de atención ao cliente

A importancia dun bo servizo de atención ao cliente

A propósito dun servizo que contratamos a outra empresa e a nosa experiencia co seu servizo de atención ao cliente escribimos hoxe este post en clave de márketing, pero baseándonos nunha experiencia persoal moi recente. O caso é que contratamos un servizo que non é tal e como nolo venderon nin a nivel de profesionalidade nin a nivel de atención. A nosa experiencia foi bastante negativa, tanto polo traballo que nos desenvolveron como polo servizo de atención ao cliente que nos deron ante as nosas queixas.

O traballo dun profesional ten un prezo: #EuNonRegaloOMeuTraballo

O traballo dun profesional ten un prezo: #EuNonRegaloOMeuTraballo

Non podemos estar máis en contra da explotación laboral, sexa a asalariados, autónomos ou traballadores que, por circunstancias persoais, non poden non aceptar un traballo en negro, eses que sofren a explotación máis lamentable e denigrante. Dende que comezou a crise os niveis de abusos deste tipo viñeron medrando ata límetes insospeitados.

Cando descansa un community manager?

Cando descansa un community manager?

Parecer ser que nunca. Un community manager caracterízase por estar conectado a múltiples dispositivos e ás distintas redes sociais 24 horas ao día, 7 días á semana. E se aínda por riba é autónomo, peor. Os autónomos de por si tenden a mesturar traballo e ocio, buscar traballo en horas de ocio e empregar as que deberían ser de ocio para networking, xeración de sinerxias ou, directamente, buscar clientes

Como afecta á miña tenda física ter unha tenda on line?

Como afecta á miña tenda física ter unha tenda on line?

Hoxe imos falar dun tema que preocupa a aqueles que están valorando lanzarse á aventura de montar unha tenda on line como apoio, crecemento ou incluso internacionalización da súa tenda física. Sempre se di que entre o negro e o branco hai centos de tonalidades intermedias. No caso do márketing on line tende a ser así. Será bo para a miña tenda física ter unha tenda on line? Como lle afectará?

Mentiras sobre e-commerce: teño unha tenda on line, por que non consigo vender?

Mentiras sobre e-commerce: teño unha tenda on line, por que non consigo vender?

Esta é unha das eternas preguntas ás que se enfrontan as empresas que deciden crear unha tenda on line e apostar pola venda dos seus produtos a través de Internet. Pero os erros que se cometen tenden a ser iguais ou semellantes e algúns deles fáciles de solventar. Basta con traballar como unha formiga -inagotable e a diario- para que os resultados se vexan a medio prazo.