Noticias

Publicidade
Un novo estudo proba que a publicidade inclusiva mellora as vendas

Un novo estudo proba que a publicidade inclusiva mellora as vendas

A publicidade inclusiva ten cada vez máis importancia nas estratexias de márketing.O estudo da Unstereotype Alliance, unha iniciativa impulsada pola ONU Mulleres, demostrou que os anuncios inclusivos teñen un impacto positivo nas vendas, a rentabilidade e no valor das marcas que os implementan.

O auxe do minimalismo en deseño gráfico

O auxe do minimalismo en deseño gráfico

O deseño gráfico é unha disciplina en constante evolución que está influenciada polos cambios na nosa sociedade. Unha das tendencias máis duradeiras neste campo é a do minimalismo. A primeira vista, pode semellar unha forma sinxela de deseño. Porén, a súa filosofía é moito máis profunda e complexa.

Os perigos da IA: o caso da ‘Willy Wonka Experience’

Os perigos da IA: o caso da ‘Willy Wonka Experience’

O uso da intelixencia artificial en publicidade está medrando. No último ano, moitos comezaron a utilizar esta ferramenta para aforrar tempo, pero non están libres de perigos e poden aparecer casos controvertidos como o da ‘Willy Wonka Experience’.

O poder do storytelling na comunicación da túa empresa

O poder do storytelling na comunicación da túa empresa

No vertixinoso mundo da comunicación empresarial, onde captar a atención da xente é imprescindible, a capacidade de contar historias que enganchen converteuse nun elemento clave para destacar. Neste post, imos explorar o poder so storytelling e como pode transformar a percepción dunha marca.

Que é o outbound márketing?

Que é o outbound márketing?

Dentro do mundo do márketing, hai diferentes termos que debes manexar se queres saber como realizar unha estratexia exitosa. Xa che falamos noutro artigo do inbound márketing, pero hai outra rama que tes que coñecer. Por iso, neste post ímosche explicar que é o outbound márketing.

A importancia da música na publicidade de Nadal

A importancia da música na publicidade de Nadal

A chegada da temporada de nadal nótase no ambiente. Hai un elemento en especial que é esencial nesta época do ano. Neste post, contámosche a importancia da música na publicidade de Nadal e por que non debes subestimar o seu poder.

Publicidade enganosa: que é e por que é perigosa

Publicidade enganosa: que é e por que é perigosa

A publicidade é unha parte fundamental do márketing de hoxe en día. A través dela, podes chegar a túa audiencia de maneira efectiva. Porén, existe un límite ético que non debe cruzarse: o de enganar ao consumidor. Por iso, neste post imos explicar que é a publicidade enganosa e por que é perigosa.

Que é o inbound márketing?

Que é o inbound márketing?

Neste mundo cada vez máis dixital e conectado, o márketing tradicional xa non é suficiente para chamar a atención. Se tes unha, coñecer as últimas tendencias do márketing e da comunicación é esencial para acada o éxito. Por iso, neste artigo imos explicar que é o inbound márketing e cales son os seus beneficios.

Copywriting: que é e como marca a diferencia

Copywriting: que é e como marca a diferencia

A persuasión é un factor clave no mundo da publicidade. Debes saber como enganchar aos teus posibles clientes a través de campañas e anuncios chamativos para destacar. E non so a nivel visual, tamén debes saber como redactar textos atractivos que vendan por si sós. Aquí, falarémoste do copywriting, que é e como pode marcar a diferencia.

O buzoneo: unha técnica poderosa

O buzoneo: unha técnica poderosa

Vivimos nun mundo cada vez máis dixitalizado, onde o uso das redes sociais e o márketing on line están cada vez máis estendidos. Porén, non debes esquecer as estratexias tradicionais en favor das novas tecnoloxías. Unha delas é o buzoneo, unha táctica publicitaria probada efectiva que segue sendo relevante no panorama actual.

Twitter Blue para empresas: cambios e polémicas

Twitter Blue para empresas: cambios e polémicas

Dende que Elon Musk comprou Twitter, a coñecida rede social experimentou moitas transformacións, tanto para usuarios, como para marcas e anunciantes. O máis significativo é o da creación dun novo servizo de subscrición que a transformou completamente. Por iso, neste post ímosche contar que cambios trae Twitter Blue e as polémicas que o rodean.

Como empregar o ‘live shopping’ para publicitar a túa marca

Como empregar o ‘live shopping’ para publicitar a túa marca

O comercio en liña despegou e é unha forma de compra completamente normalizada hoxe en día. Neste contexto, xurdiron novas técnicas publicitarias que aproveitan este fenómeno. Unha delas é a chamada ‘compra en directo’, que está a popularizarse en redes sociais. Así pois, neste post imos ensinarche os beneficios de apostar polo ‘live shopping’ para publicitar a túa marca e surfear a onda. 

Que é o márketing de guerrilla?

Que é o márketing de guerrilla?

Hoxe en día, con tanta publicidade en tanta competencia, é moi complicado facer que a túa marca destaque. Por non falar dos altos custos que soe requirir unha inversión deste tipo. Pero hai unha solución a este problema e por iso ímosche explicar que é o marketing de guerrilla e por que deberías utilizalo.

Aprende a usar TikTok con TikTok Academy

Aprende a usar TikTok con TikTok Academy

Ter presenza en redes sociais é unha obrigación para as empresas de hoxe en día e deben saber como utilizar as máis populares, para sacar o maior proveito. Con esta idea en mente, apareceu TikTok Academy, unha plataforma para aprender a usar TikTok pensada para marcas. 

Publicidade con influencers: como está regulada?

Publicidade con influencers: como está regulada?

Os influencers acadaron nos últimos anos un gran impacto entre os usuarios. Con millóns de seguidores, hai creadores de contido que chegan a máis persoas que programas en prime time, polo que as marcas buscan anunciarse a través deles.

Que é o rebranding e cando debo empregalo?

Que é o rebranding e cando debo empregalo?

O rebranding consiste nunha modificación da imaxe dunha marca para conseguir uns obxectivos concretos. Supón un cambio nos elementos que identifican un negocio, polo que é unha acción estratéxica con moitas implicacións sobre a súa comunicación.

As vantaxes de empregar infografías en márketing

As vantaxes de empregar infografías en márketing

A infografía é un instrumento baseado no deseño gráfico moi efectivo para trasladar unha mensaxe. As infografías en márketing permiten transmitir o que queremos dunha forma concisa, visual e que chama a atención do consumidor, polo que son aliadas moi úteis.

Que é o branded content e que pode aportar á túa marca?

Que é o branded content e que pode aportar á túa marca?

O branded content é unha estratexia de márketing que busca crear contidos que unan ao consumidor coa marca dunha forma creativa. A pesar de que o termo pode que non che sone, seguro que coñeces moitos anuncios que aplican os seus preceptos. Aquí che explicamos de forma máis concreta que é o branded content para que descubras se che pode ser útil.