O branded content é unha estratexia de márketing que busca crear contidos que unan ao consumidor coa marca dunha forma creativa. A pesar de que o termo pode que non che sone, seguro que coñeces moitos anuncios que aplican os seus preceptos. Aquí che explicamos de forma máis concreta que é o branded content para que descubras se che pode ser útil.
Noticias
Twitch para empresas: como empregar esta rede social
Twitch é unha das redes sociais do momento, unha das que máis medra dende o seu bum en España a principios de 2020. Coñecemos esta plataforma en streaming especialmente polo seu contido de videoxogos, claramente maioritario no portal. De todos modos, emprégrase cada vez máis para todo tipo de temáticas.
A importancia da empatía na venda
A propósito dunha experiencia do pasado como comercial, xurdiu hai uns días unha conversa na oficina sobre o papel tan decisivo que xoga a empatía na venda. Imos facer unhas reflexións ó respecto.
A nova páxina web da SEPEAP integra unha plataforma de formación con Moodle
A Sociedad Española de Pediatría Extrahospitalaria y Atención Primaria (SEPEAP) decidiu renovar a súa páxina web da man de VINCUSYS para dispoñer dunha ferramenta máis potente e moderna que lle permita ofrecer os seus contidos e formacións dunha ferramenta máis potente e moderna que lle permita ofrecer os seus contidos e formacións ao sector pediátrico.
Que pasa coas redes sociais no pequeno comercio?
Hoxe queremos facer unha reflexión sobre a situación das redes sociais no pequeno comercio. A aparición e normalización destas plataformas a nivel internacional e de forma intersectorial trouxo múltiples vantaxes, pero tamén dificultades e inconvenientes. Non sempre os recursos tanto a nivel de tempo como de diñeiro son os óptimos para un negocio que non ten un gran tamaño, por iso hai que valorar os pros e os contras e ter sempre en conta ata onde se pode chegar. É mellor non estar en redes sociais que telas abandonadas.
Estratexias de márketing para o Black Friday
Os descontos en produtos son un claro beneficio para o comprador, pero tamén o son para a empresa. Etapas de rebaixas coma o Black Friday serven ó teu negocio para que novos clientes aposten por el. Por isto, un debe preparar ben todo o necesario para sacarlle o máximo proveito a este día. Neste artigo axudámosche con algunhas estratexias de márketing para o Black Friday deste 2021.
Ter unha boa estratexia de márketing ou morrer
Esta semana estivemos comentando na oficina casos próximos de empresas que non souberon ver a importancia literalmente vital de ter unha boa estratexia de márketing. Literalmente vital? Si, 100%, porque non tela leva a medrar e caer estrepitosamente ou, case peor, a non medrar nunca.
‘Colecciones’, a nova ferramenta de Whatsapp Business que facilitará as compras
Whatsapp Business, a versión para empresas da aplicación de mensaxes, sacou o pasado mes de outubro ‘Coleccións’, a nova ferramenta que facilitará as compras dende o servidor.
Falamos do software de xestión Odoo con Javier Fernández
Javier Fernández Peón é profesor do Ciclo de Desenvolvemento de Aplicacións Multiplataforma no IES San Clemente en Santiago de Compostela. Despois de varios anos traballando no entorno do software de xestión Odoo a través da súa propia empresa, a súa experiencia sobre este tema é moi elevada. Tivemos o pracer de poder charlar con el sobre Odoo e consultoría de software libre e deunos unhas claves básicas para ti.
A importancia das recensións para o teu negocio
As recensións ou reviews de produtos ou servizos son tremendamente importantes hoxe en día, tanto para os e-commerce como para as webs corporativas. Igual que te fías máis de comprar algo que che recomenda persoalmente a túa nai ou a túa irmá, é moi probable que os teus clientes vaian correndo a ler as opinións de outros antes de adquirir un produto ou servizo.
Un deseño web a medida para normaSis
NormaSis é unha consultoría integrada por profesionais altamente cualificados que se encargan de establecer mecanismos internos de prevención para garantir que as empresas cumpren co marco normativo aplicable.
Por que a túa empresa precisa apostar por Google My Business?
Hoxe en día se tes un negocio é de vital importancia contar cunha presenza coidada en Internet, tanto a nivel web como de redes ou de Google My Business, independientemente de se tes unha compañía de gran tamaño, unha pyme, un comercio pequeno, etc. E digo “coidada” porque se eres visible en Internet existe a posibilidade de obter malas recensións ou comentarios e que a túa imaxe se vexa comprometida. Por este motivo é importante estar na web e coidar a túa imaxe, do mesmo xeito que mantés en bo estado a túa tenda física ou o teu escaparate.
Renovamos a páxina web de Xercode
Xercode é unha empresa pioneira no ámbito das solucións integrais para a xestión documental. Aposta polo software libre para ofrecer numerosos servizos diferentes capaces de integrarse entre si e todos dentro da súa plataforma integral xebook.
Como empregar a psicoloxía da cor en márketing
A psicoloxía da cor fai referencia ó estudo das cores e as diferentes sensacións que estas nos fan sentir. Se pensamos en cores cálidas, coma en vermello ou en laranxa, podemos evocar sensacións tan dispares coma calidez ou enfado. Mentres que, se falamos de cores frías, coma o azul ou verde, poderemos sentir tristeza ou calma.
Ciberseguridade e ataques informáticos: protexe a túa empresa
A Asociación de Auditoría e Control de Sistemas de Información (ISACA) define a ciberseguridade como a “protección de activos de información, a través do tratamento de ameazas que pon en risco a información que é procesada, almacenada e transportada polos sistemas de información que se atopan interconectados”.
eQuaby estrea imaxe de marca e tenda on line
Fai uns meses que Athena, empresa compostelana cunha década de traxectoria na xestión da prevención de riscos laborais que ofrece servizos de formación, consultoría e asesoramento a nivel nacional, decidiu apostar por un rebranding completo: novo nome, nova imaxe e novo e-commerce. Presentámosvos todo isto na súa nova páxina web con tenda on line, un dos nosos primeiros proxectos tras a fusión de Vincutato e Comusys.
Que é un chatbot e como pode axudar á túa empresa?
É moi probable que te atoparas cun bot conversacional algunha vez e incluso interactuaras con el. Entón, xa tes unha idea do que é un chatbot e para que serve.
Celebramos o Día das Redes Sociais
O 30 de xuño celébrase o Día das Redes Sociais. Este día comezou a festexarse no ano 2010 da man de Peter Cashmore, quen creou unha iniciativa no portal de noticias e tecnoloxía Mashable, do cal é fundador. O obxectivo desta data é recoñecer o labor destes medios de comunicación, que permiten a millóns de persoas estar informadas e conectadas tanto cos seus coma co resto do mundo.
Que é o SEO e por que é necesario?
Para os que nos preguntades que é o SEO, contámosvos para comezar que é o acrónimo en inglés de Search Engine Optimization (optimización para motores de busca). Cando falamos de SEO, entendemos por este mellorar o posicionamento ou optimización dunha web para os motores de busca. O fin é mellorar a visibilidade da web nos resultados orgánicos de diferentes buscadores.
Pasos para crear campañas exitosas de publicidade para a túa empresa
Nos últimos anos, deseñar campañas de publicidade para empresas volveuse cada vez máis difícil, xa que hai múltiples formas de facer publicidade e cada modelo de negocio require de formatos diferentes.
SuiteCRM, vantaxes da xestión eficiente de clientes
Sabías que durante os últimos anos xurdiron numerosas aplicacións cuxa finalidade é axudar ás empresas a xestionar, recompilar e almacear os datos dos seus contactos en ficheiros para poder procesar a información de xeito máis rápido e preciso? É o caso de SuiteCRM, do que che imos falar neste artigo. Estas aplicacións reciben o nome de xestores CRM e son moi úteis hoxe en día para calquera tipo de empresa ou negocio independentemente do seu tamaño.
7 pilares da estratexia de márketing dixital
Se nos paramos a observar o panorama tecnolóxico actual, é preciso para calquera empresa ou marca ter unha estratexia de márketing dixital sólida, xa que o éxito de calquera negocio está vinculado á elección dunha estratexia correcta conducindo á consecución de máis vendas e novos clientes.
Vantaxes e desvantaxes do SEM
A atracción de tráfico para unha páxina web é unha das estratexias clave baixo as que se deben sustentar o resto de estratexias en márketing on line. De nada nos serve ter invertido diñeiro no deseño dunha gran landing page se non estamos atraendo tráfico ao noso sitio. Escoitaches falar do posicionamento SEM?
É un bo momento para montar unha tenda on line?
Seguro que en múltiples ocasións te paraches a pensar se montar unha tenda on line ou deixalo para máis adiante, e pode ser que finalmente decidiras pospoñelo. Non serás o único que se tirara dos pelos esta tempada por non ter arrancado o seu e-commerce ou que, como mínimo, non se preguntara se telo feito non lle tería reportado uns beneficios interesantes nestes momentos de complexidade económica.























