Dende que Elon Musk comprou Twitter, a coñecida rede social experimentou moitas transformacións, tanto para usuarios, como para marcas e anunciantes. O máis significativo é o da creación dun novo servizo de subscrición que a transformou completamente. Por iso, neste post ímosche contar que cambios trae Twitter Blue e as polémicas que o rodean.
Noticias
Como funcionarán as newsletters de WhatsApp
Co paso dos anos, as aplicacións de redes sociais encontraron un novo obxectivo: volverse unha app para todo. Pode que, por exemplo, ficases en como Instagram tentou imitar o estilo de TikTok incluíndo os seus ‘reels’, vídeos en vertical de formato corto onde a música e os sons son elementos clave. O último son as newsletters de WhatsApp, xa que a rede de mensaxería quere converterse nalgo máis que un chat.
VINCUSYS crea o novo vídeo da Cátedra Institucional de Patrimonio Cultural Dixital de RED CRUSOE
Un dos nosos últimos proxectos en VINCUSYS, foi o de crear un novo vídeo explicativo da Cátedra Institucional de Patrimonio Cultural Dixital, un proxecto realizado en colaboración entre a RED CRUSOE, NTT Data e a Xunta de Galicia, e no que estamos moi orgullosos de poder participar.
Aprende a usar TikTok con TikTok Academy
Ter presenza en redes sociais é unha obrigación para as empresas de hoxe en día e deben saber como utilizar as máis populares, para sacar o maior proveito. Con esta idea en mente, apareceu TikTok Academy, unha plataforma para aprender a usar TikTok pensada para marcas.
Aberto o prazo das subvencións de Comercio e Artesanía da Xunta
A Vicepresidencia Primeira e a Consellería de Economía, Industria e Innovación da Xunta de Galicia convocaron unhas novas subvencións para a transformación dixital e a modernización do sector comercial e artesanal da Comunidade Autónoma.
Que é Moodle, a plataforma educativa máis estendida
A aprendizaxe en liña está cada vez máis á orde do día en todos os ámbitos, dende o escolar ata o empresarial. Por iso é moi importante saber que é...
Como funciona a publicidade en Twitch e por que deberías estar presente
O contido en directo volveuse extremadamente popular nos últimos anos. Por iso, se tes unha marca, é bo que saibas como funciona a publicidade en Twitch e por que deberías estar presente.
O desastre de Netflix: como xestionar unha crise de reputación
Netflix atópase agora mesmo nunha posición moi enrevesada que nos ensina perfectamente por que é importante saber como xestionar unha crise de reputación. E é que a plataforma de streaming, tras anunciar que deixará de permitir compartir contas, está a ser o foco de centos de comentarios en contra desta decisión e corre o perigo de perder moitos clientes.
Xercode confía en VINCUSYS para realizar os seus vídeos corporativos
Xercode solicitou varios vídeos corporativos, para poder explicar aos seus clientes e potenciais clientes de forma sinxela e visualmente atractiva en que consisten os seus servizos tecnolóxicos.
Malas prácticas en redes sociais que debes evitar
A día de hoxe, todo o mundo emprega algunha rede social. Por iso, se tes unha empresa é practicamente obrigatorio estar presente nelas creando contido. Iso si, moito coidado coas malas prácticas en redes sociais que hai que evitar a toda costa.
Que é BeReal e por que está de moda?
O ano pasado comezou a escalar en popularidade unha nova aplicación que cautivou ás novas xeracións. Pero, que é BeReal e por que chamou a atención de tantas persoas?
Coñece as claves do éxito da comunicación empresarial
A comunicación é un valor esencial no mundo actual. Toda empresa, institución, asociación ou negocio que careza dunha estratexia adaptada ás súas...
VINCUSYS, partner de márketing do III Congreso Inmobiliario de Galicia
Xa rematado o III Congreso Inmobiliario de Galicia, organizado pola Asociación Galega de Inmobiliarias (AGALIN), podemos confirmar un ano máis o éxito do evento. Centos de profesionais nacionais e internacionais participaron na cita para debater, aprender e coñecer as novidades do sector.
Definir o teu público obxectivo é vital para unha boa comunicación
Á hora de preparar a comunicación e o márketing da túa empresa hai moitas cousas que terás que ter en conta, pero definir o teu público obxectivo é unha das primordiais, por non dicir a que máis.
Que é o rebranding e cando debo empregalo?
O rebranding consiste nunha modificación da imaxe dunha marca para conseguir uns obxectivos concretos. Supón un cambio nos elementos que identifican un negocio, polo que é unha acción estratéxica con moitas implicacións sobre a súa comunicación.
Celebramos os días do community manager e da publicidade
Estamos en semana de celebración en VINCUSYS. Dúas partes esenciais no noso traballo diario como axencia de márketing conmemóranse case á vez. Este luns 24 de xaneiro é o Día do Community Manager e este martes 25 é o Día da Publicidade
Que é o branded content e que pode aportar á túa marca?
O branded content é unha estratexia de márketing que busca crear contidos que unan ao consumidor coa marca dunha forma creativa. A pesar de que o termo pode que non che sone, seguro que coñeces moitos anuncios que aplican os seus preceptos. Aquí che explicamos de forma máis concreta que é o branded content para que descubras se che pode ser útil.
Estratexias de márketing para o Black Friday
Os descontos en produtos son un claro beneficio para o comprador, pero tamén o son para a empresa. Etapas de rebaixas coma o Black Friday serven ó teu negocio para que novos clientes aposten por el. Por isto, un debe preparar ben todo o necesario para sacarlle o máximo proveito a este día. Neste artigo axudámosche con algunhas estratexias de márketing para o Black Friday deste 2021.
Ter unha boa estratexia de márketing ou morrer
Esta semana estivemos comentando na oficina casos próximos de empresas que non souberon ver a importancia literalmente vital de ter unha boa estratexia de márketing. Literalmente vital? Si, 100%, porque non tela leva a medrar e caer estrepitosamente ou, case peor, a non medrar nunca.
Por que a túa empresa precisa apostar por Google My Business?
Hoxe en día se tes un negocio é de vital importancia contar cunha presenza coidada en Internet, tanto a nivel web como de redes ou de Google My Business, independientemente de se tes unha compañía de gran tamaño, unha pyme, un comercio pequeno, etc. E digo “coidada” porque se eres visible en Internet existe a posibilidade de obter malas recensións ou comentarios e que a túa imaxe se vexa comprometida. Por este motivo é importante estar na web e coidar a túa imaxe, do mesmo xeito que mantés en bo estado a túa tenda física ou o teu escaparate.
Por que a túa empresa ten que ser diferente?
A raíz da nosa entrada no sector inmobiliario, un sector que está vivindo un momento complicado os últimos anos, reafirmámonos no que sempre comentamos aos nosos clientes: “a túa empresa ten que ser diferente”.
Que tes que facer para diferenciarte coa túa marca persoal?
O noso aspecto, a forma que temos de relacionarnos cos nosos familiares e amigos, as mensaxes que transmitimos, os nosos xestos e comportamentos… fan que de maneira indirecta as persoas teñan unha percepción sobre nós. Por iso é importante diferenciarte coa túa marca persoal.
Funciona a consultoría especializada para eventos sectoriais?
Con motivo da organización da xornada «Innovación UCGAL: Que e canto hai de novo?» (#InnovaciónUCGAL) apostamos pola consultoría especializada para eventos. Para iso contamos coa colaboración de Beatriz Noya, unha consultora externa especializada en I+D+i, á hora de seleccionar empresas e ponentes de grandes e pequenas empresas e organizacións que encaixaran cun evento sobre innovación en alimentación. Quixemos facer unha serie de reflexións, a modo de entrevista, que poidan axudaros á hora de apostar por este tipo de servizos para un evento de empresa.
Entrevista a Miguel López con motivo da xornada #InnovaciónUCGAL
Miguel López é o secretario da Unión de Consumidores de Galicia (UCGAL). Falamos con el en relación á xornada #InnovaciónUCGAL, Innovación...