iVerso é unha consultoría altamente cualificada, integrada por profesionais especializados, que presta asesoramento personalizado a empresas de todo...
Noticias
VINCUSYS deséxache unhas felices festas!
Desde VINCUSYS queremos agradecer a tódolos que nos acompañastes ao longo deste 2022 e apostastes por nós. O noso equipo quere desexarvos a todos...
Que é BeReal e por que está de moda?
O ano pasado comezou a escalar en popularidade unha nova aplicación que cautivou ás novas xeracións. Pero, que é BeReal e por que chamou a atención de tantas persoas?
As interaccións en redes sociais aumentan un 23 % respecto a 2021
IAB Spai, desvelou o pasado mes de setembro algunhas cifras moi interesantes sobre o comportamento de marcas e empresas en redes sociais.
A firma electrónica: vantaxes e alternativas
O uso de aplicacións de firma electrónica rexistrou un incremento destacado en España debido, especialmente, á incidencia da pandemia sanitaria e ás...
Red.es abre as axudas de dixitalización de autónomos e empresas de entre 0 e 2 empregados
A entidade Red.es abre o 20 de outubro a terceira convocatoria de axudas para a dixitalización do programa Kit Dixital, para aútonomos e pequenas...
A nova web de Value Consultancy reflicte a súa dilatada experiencia no sector
Un dos principais elementos que temos en conta á hora de afrontar o deseño web é estudar e plasmar a identidade dos nosos clientes no resultado...
Pinturas e Decoracións Seoane confía en VINCUSYS para renovar o seu sitio web
A empresa Pinturas e Decoracións Seoane confiou na experiencia de VINCUSYS para renovar por completo o seu sitio web. A compañía de rehabilitación...
Red.es abre a segunda convocatoria de axudas e amplía o prazo do primeiro tramo do Kit Dixital
A entidade pública Red.es acaba de abrir o segundo segmento de axudas dentro do programa Kit Digital. Esta convocatoria, que conta cun orzamento inicial de 500 millóns de euros, está destinada á dixitalización de empresas de entre 3 e 9 empregados.
O custo das brechas de seguridade nas empresas alcanza máximos históricos
Unha investigación impulsada pola corporación norteamericana IBM constatou unha realidade: o importante custo das brechas de seguridade para as...
Os beneficios e a importancia da desconexión dixital
A elevada incidencia e sobreexposición da dixitalización na nosa sociedade, tanto no traballo como no día a día, viuse acompañada de novos perigos que afectan á nosa estabilidade física e á nosa saúde mental.
O audio dixital, unha oportunidade para a publicidade
Unha das novas oportunidades para o mundo do márketing e a publicidade atópase necesariamente en todos aqueles soportes asociados a contidos de...
A importancia de investir en márketing en períodos de crise
As épocas de retroceso económico, recesión ou crise financeira poden supoñer unha oportunidade para reforzar a presenza dunha empresa, a pesar de...
Coñece as claves do éxito da comunicación empresarial
A comunicación é un valor esencial no mundo actual. Toda empresa, institución, asociación ou negocio que careza dunha estratexia adaptada ás súas...
Un estudo ofrece as dez claves do e-commerce para 2022
IAB Spain, a asociación de publicidade, márketing e comunicación dixital en España, presentou o pasado mes de xuño o seu estudo anual dedicado ao...
VINCUSYS, partner de márketing do III Congreso Inmobiliario de Galicia
Xa rematado o III Congreso Inmobiliario de Galicia, organizado pola Asociación Galega de Inmobiliarias (AGALIN), podemos confirmar un ano máis o éxito do evento. Centos de profesionais nacionais e internacionais participaron na cita para debater, aprender e coñecer as novidades do sector.
Para que serve a analítica web?
A medición de datos é a clave do teu negocio. Coñecer en números como está funcionando a túa empresa sérveche para mellorar. Na actualidade, Internet permite saber moitos datos que son de gran valor, así que no post de hoxe contámosche para que serve a analítica web.
Publicidade con influencers: como está regulada?
Os influencers acadaron nos últimos anos un gran impacto entre os usuarios. Con millóns de seguidores, hai creadores de contido que chegan a máis persoas que programas en prime time, polo que as marcas buscan anunciarse a través deles.
As vantaxes de empregar infografías en márketing
A infografía é un instrumento baseado no deseño gráfico moi efectivo para trasladar unha mensaxe. As infografías en márketing permiten transmitir o que queremos dunha forma concisa, visual e que chama a atención do consumidor, polo que son aliadas moi úteis.
Sabes que din do teu negocio nas redes sociais?
Día tras día somerxémonos nun gran océano de información. Formamos parte deste enorme fluxo de contidos, xa sexa coma consumidores ou xeradores. Na era do IOT (Internet das cousas), todos os dispositivos cos que interactuamos xeran datos que son volcados en Internet, mais debemos recordar que estes non son necesariamente información.
Que é o branded content e que pode aportar á túa marca?
O branded content é unha estratexia de márketing que busca crear contidos que unan ao consumidor coa marca dunha forma creativa. A pesar de que o termo pode que non che sone, seguro que coñeces moitos anuncios que aplican os seus preceptos. Aquí che explicamos de forma máis concreta que é o branded content para que descubras se che pode ser útil.
A importancia da empatía na venda
A propósito dunha experiencia do pasado como comercial, xurdiu hai uns días unha conversa na oficina sobre o papel tan decisivo que xoga a empatía na venda. Imos facer unhas reflexións ó respecto.
Que pasa coas redes sociais no pequeno comercio?
Hoxe queremos facer unha reflexión sobre a situación das redes sociais no pequeno comercio. A aparición e normalización destas plataformas a nivel internacional e de forma intersectorial trouxo múltiples vantaxes, pero tamén dificultades e inconvenientes. Non sempre os recursos tanto a nivel de tempo como de diñeiro son os óptimos para un negocio que non ten un gran tamaño, por iso hai que valorar os pros e os contras e ter sempre en conta ata onde se pode chegar. É mellor non estar en redes sociais que telas abandonadas.
Estratexias de márketing para o Black Friday
Os descontos en produtos son un claro beneficio para o comprador, pero tamén o son para a empresa. Etapas de rebaixas coma o Black Friday serven ó teu negocio para que novos clientes aposten por el. Por isto, un debe preparar ben todo o necesario para sacarlle o máximo proveito a este día. Neste artigo axudámosche con algunhas estratexias de márketing para o Black Friday deste 2021.