Noticias

Blog
Como pode axudar un chatbot na atención ao cliente?

Como pode axudar un chatbot na atención ao cliente?

A tecnoloxía avanzou a pasos axigantados durante os últimos anos. A Intelixencia Artificial está á orde do día e cada vez máis empresas a utilizan para axilizar o seu traballo. Aquí entra en xogo unha ferramenta que é cada vez máis popular e logrou acelerar a comunicación entre un negocio e os seus clientes. Neste post, imos contarche como pode axudar un chatbot na atención al cliente da túa empresa.

A importancia da ciberseguridade en redes sociais

A importancia da ciberseguridade en redes sociais

Na era dixital, as redes sociais son unha ferramenta cómoda e atractiva coa que crear campañas publicitarias para o teu negocio, pero teñen perigos que non debes descoidar. Hoxe falámosche da importancia da ciberseguridade en redes sociais.

As tendencias de deseño gráfico que se impoñen en 2024

As tendencias de deseño gráfico que se impoñen en 2024

O mundo do deseño gráfico é un campo en constante evolución no que as modas aparecen e desaparecen coa mesma rapidez coa que se actualizan as redes sociais. Por iso, é importante que coñezas que prácticas están marcando a paisaxe visual actual para que podas estar ao día. Neste artigo, contámosche as principais tendencias de deseño gráfico que dominan no ano 2024.

Por que a comunicación interna é clave na túa empresa?

Por que a comunicación interna é clave na túa empresa?

Ao falar de comunicación nun negocio, o primeiro que se nos ven á cabeza é a externa, aquela coa que permite entaboar conversa con clientes, inversores, socios… Pero é habitual que a comunicación que se produce dentro da compañía estea descoidada e isto soe derivar en problemas e perda de volume de negocio. Neste artigo, falaremos de por que a comunicación interna é clave na túa empresa e non debes descoidala.

Que é un call to action?

Que é un call to action?

A atención dos usuarios cada vez está máis dispersa. Se queres persuadilos para conseguir un obxectivo concreto, podes usar os chamados ‘call to action’, elementos esenciais no márketing dixital actual. Neste post, contámosche que é un call to action e cal é a súa importancia.

VINCUTICKET renova o deseño da súa páxina web

VINCUTICKET renova o deseño da súa páxina web

VINCUTICKET, un dos proxectos do Grupo VINCUSYS, renovou por completo o deseño da súa páxina web para ofrecer unha experiencia mellorada aos seus usuarios. Así, deulle unha aparencia máis moderna, rechamante e fácil de navegar.

Como captar clientes con newsletters impactantes

Como captar clientes con newsletters impactantes

O deseño xoga un papel cada vez máis central nas estratexias de márketing. E no email márketing, as aparencias son moi importantes para charmar a atención. Neste artigo, contámosche como captar clientes con newsletters impactantes e diferenciarte do resto.

O poder do storytelling na comunicación da túa empresa

O poder do storytelling na comunicación da túa empresa

No vertixinoso mundo da comunicación empresarial, onde captar a atención da xente é imprescindible, a capacidade de contar historias que enganchen converteuse nun elemento clave para destacar. Neste post, imos explorar o poder so storytelling e como pode transformar a percepción dunha marca.

Que é o outbound márketing?

Que é o outbound márketing?

Dentro do mundo do márketing, hai diferentes termos que debes manexar se queres saber como realizar unha estratexia exitosa. Xa che falamos noutro artigo do inbound márketing, pero hai outra rama que tes que coñecer. Por iso, neste post ímosche explicar que é o outbound márketing.

Que é a Identidade Dixital Europea?

Que é a Identidade Dixital Europea?

Neste mundo cada vez máis dixitalizado, a Unión Europea toma moi en serio a protección e a regulación da información dos seus cidadáns. Un dos seus últimos proxectos ten relación directa coa ciberseguridade, por iso imos explicar que é a Identidade Dixital Europea, unha chave de identificación que reúne todos os teus datos nun só lugar para facilitar as túas xestións.

Logotipo, isotipo, imagotipo e isologo: cales son as súas diferencias?

Logotipo, isotipo, imagotipo e isologo: cales son as súas diferencias?

No mundo do deseño gráfico existen diferentes termos que, a simple vista, parecen ser o mesmo, pero que encerran discrepancias fundamentais. Este é o caso do que comunmente denominamos logo, un concepto que habitualmente emprégase de forma equivocada. Neste post, contámosche que é un logotipo, isotipo, imagotipo e isologo e cales son as súas diferenzas.